این ساعت سوئیسی با طرحی الهام گرفته از زنجیر چرخ موتورسیکلت طراحی شده است!

ساعت‌سازهای سوئیسی اگرچه این روزها باید با وجود هجوم روزافزون ساعت‌های هوشمند نگران کسب و کار خود باشند اما مطمئنا هر چقدر این هجوم سنگین باشد نمی‌تواند مانع از خلاقیت این ساعت‌سازها شود و مطمئنا نمی‌توان شاهد چنین خلاقیت‌هایی در هوشمندها باشیم!

0

شرکت بزرگ ساعت‌سازی سوئیسی Azimuth که همواره به ارائه طرح‌های شگفت‌انگیز در طراحی ساعت‌های مکانیکی مشهور است به تازگی ساعتی به بازار معرفی کرده که در طراحی آن از موتورسیکلت‌ها و بهتر بگوئیم چرخ زنجیر آنها الهام گرفته شده است.

Azimuth-SP1-Crazy-Rider-5

بسیاری از ساعت‌سازها علاقه‌ای به نشان دادن جزئیات وچرخ‌دنده‌های ریز و درشت ساعت‌های خود نیستند اما Azimuth در میان آنها جای نمی‌گیرد و حتی در این ساعت می‌توانید از پشت ان نگاهی به داخل ساعت بیندازید.

Azimuth-SP1-Crazy-Rider-4

در مرکز این ساعت با نام Azimuth SP-1 Crazy Rider به راحتی شاهد یک زنجیر هستید که مشابه زنجیر چرخ موتورسیکلت‌ها است و بر روی دو چرخ‌دنده گردش می‌کند که این دو چرخ‌دنده نقش عقربه‌گردان دقیقه و ساعت را بر عهده دارند که به خوبی می‌توانید در ویدئو پائین عملکرد این ساعت را درک کنید.

این ساعتAzimuth از نظر طراحی واقعا شگفت‌انگیز و بدیع به نظر می‌رسد و مطمئنا نظر بسیاری را مخصوصا در میان طرفداران دنیای موتورسیکلت به خود جذب خواهد کرد اگر بتوانند قیمت 5200 دلاری آن را به جان بخرند!

gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.