فردی که ثابت کرد «فال‌اوت 4» را هم می‌شود بدون کشتن جنبده‌ای تمام کرد!

سازندگان: امکان ندارد!

1

بسیاری از بازی‌ها، ذاتا خشن هستند و کشتن دشمنان در آن‌ها امری بدیهی است. اما بسیاری از بازی‌ها هستند که در کنار به وجود آوردن امکان بروز خشونت توسط بازی‌کننده، دست او را برای پرهیز از این امر هم باز می‌دارند. «فال‌اوت 4» بدون شک یکی از این بازی‌ها نیست. یا قرار بوده نباشد.

سایت کوتاکو اخیرا با فردی با نام «کایل هینکلی» مصاحبه کرده که نشان داده فقط غیر ممکن غیر ممکن است. او فال‌اوت 4 را بدون این‌که هیچ انسان یا موجود جهش‌یافته‌ای را بکشد به پایان رسانده. و او البته این کار را بدون کمک گرفتن از هیچ گونه ماد یا افزونه‌ای انجام داده و رمز موفقیت او فقط ذکاوت، شانس، تحمل و مقدار زیادی ریلود کردن بازی بوده است!

برای این‌که به جالب بودن موضوع بیشتر واقف شویم، باید بدانیم که فال‌اوت 4 اصلا قرار نیست که بدون کشتن کسی قابل اتمام باشد. سایت گاردین در گفتگویی که با «تاد هاوارد» سازنده‌ی بازی داشته این مسئله را از او جویا شده و جواب گرفته است: “نمی‌توانم بگویم که شما می‌توانید بازی را بدون خشونت به پایان برسانید. این الزاما یکی از اهداف ما در هنگام ساخت بازی نبود.”

قطعا فال‌اوت 4ای که هینکلی بازی کرده بدون خون ریزی هم نبوده است. هدف او این بوده که بازی را با صفر کشتن به پایان برساند، اما این بدین معنا نیست که او نخواهد دشمنان در بازی همدیگر را بکشند! یا حتا افراد دیگر را اجیر کشتن همدیگر نکند! شاید این باز هم به معنی کشتن دشمنان و خشونت به خرج دادن باشد، اما، در واقع، بازی‌کننده با صفر کشتن بازی را به پایان رسانده است.

هینکلی از بازی کردن خود به طور تمام و کمال فیلم گرفته و در کانال یوتوب خود قرار داده است. می‌توانید بازی کردن او را تماشا کرده و استراتژی‌های هوشمندانه‌ای که به کار می‌برد را فراگیرید.

geek

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ahamd می‌گوید

    :|