ایمیل شخصی مدیر سازمان اطلاعات آمریکا CIA توسط یک نوجوان هک شد!

شاید ضرب المثل کوزه‌گر از کوزه شکسته آب می‌خورد حکایت این روزهای سرویس اطلاعات امنیت ایالات متحد یا همان CIA باشد که یک نوجوان توانسته حساب ایمیل شخصی مدیر این تشکیلات اطلاعاتی را هک کند.

0

به گزارش سایت خبری مادربرد، یک نوجوان که گفته می‌شود عضو گروهی به نام “سفیدهای اطواری” (Crackas With Attitude) است، به تازگی ایمیل شخصی مدیر سازمان اطلاعات آمریکا CIA را هک کرده است.

گفته می‌شود این شخص به اطلاعات شخصی آقای جیمز کلپر از جمله ایمیل، تنظیمات اینترنت، تلفن ورایزون و ایمیل یاهو همسر وی دست یافته است. این اخبار توسط یکی از سخنگویان سازمان اطلاعات ملی آمریکا تائید شده است.

این  نوجوان همچنین با تغییر تنظیمات تلفن منزل جیمز کلپر، تماس‌های تلفنی او را به دفتر سخنگوی جنبش فلسطین آزاد منتقل کرده است. در همین رابطه ادعا می‌شود که برخی مکالمات وی با همسرش نیز ضبط شده است.

هرچند وب‌سایت منبع ادعا می‌کند که این حادثه به احتمال زیاد از طریق تکنیک‌های مهندسی اجتماعی متکی به حدس زدن رمز عبور آقای کلپر و یا جمع‌آوری اطلاعات شخصی همسر وی برای پاسخ دادن به سؤالات امنیتی ورود به اکانت صورت گرفته است، با این حال بعید به نظر می‌رسد که حساب شخصی با چنین منصب امنیتی توسط این‌گونه روش‌های پیش پا افتاده‌ای هک شود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.