آغاز بی‌سروصدای فروش نسخه 2016 گوشی هوشمند گلکسی J1 سامسونگ

گوشی‌های هوشمندِ تراز اول و نورچشمی طی مراسمی مجلل و باشکوه رونمایی می‌شوند اما سایر محصولات میان‌رده چنین شانسی ندارند و شرکت‌های سازنده گاهی اوقات بی هیچ‌ مقدمه‌ای بدون سر و صدا گوشی‌ هوشمند جدید خود را روانه بازار می‌کنند، گلکسی J1 نسخه ۲۰۱۶ سامسونگ نیز در همین گروه قرار می‌گیرد چرا که سامسونگ فروش این گوشی را بدون ترتیب دادن مراسم خاص آغاز کرده است.

0

این گوشی همانند سایر مدل‌های قبلی خود در رده محصولات مقرون به صرفه سامسونگ قرار می‌گیرد و با هدف پاسخ به نیازهای ابتدایی کاربران نظیر مرور اینترنت و تبادل پیام‌ها ساخته شده است.

galaxy_j1_2

نسخه ۲۰۱۶ گلکسی J1 از صفحه‌نمایشی ۴.۵ اینچی بهره می‌گیرد که رزولوشنی برابر با ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل دارد و از کیفیت Super AMOLED برخوردار است، در قلب این محصول نیز پردازنده چهار هسته‌ای قرار دارد که در فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز کار می‌کند.

مشخصات زیادی از پردازنده فوق در دست نیست اما احتمال می‌دهیم این پردازنده مدل اگزینوس ۳۴۷۵ سامسونگ باشد. یک گیگابایت رم در کنار هشت گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی به همراه باتری ۲۰۵۰ میلی‌آمپری سایر مشخصات این محصول جدید سامسونگ را تشکیل می‌دهد.

Galaxy-J1-price-tag

از لحاظ دوربین نیز از گلکسی J1 نسخه ۲۰۱۶ سامسونگ انتظار زیادی را نمی‌توان داشت و نسبت به مدل ۲۰۱۵ آن تغییری را شاهد نیستیم، این محصول در قسمت پشت به دوربین ۵ مگاپیکسلی و در قسمت جلو به دوربین ۲ مگاپیکسلی مجهز است.

همان‌گونه که اشاره شد سامسونگ این گوشی مقرون به صرفه خود را با هدف استفاده در اینترنت و انجام کارهای روزمره طراحی کرده است، به همین منظور استفاده از شبکه‌ 4G در این محصول تعبیه شده است. متاسفانه از لحاظ طراحی در این گوشی نسبت به مدل قبلی آن شاهد تغییر چندانی نیستیم و از لحاظ رنگ‌بندی نیز تنوع زیادی ندارد، رنگ‌های مشکی و طلایی گزینه‌هایی هستند که کاربر می‌تواند انتخاب کند.

galaxy_j1_3

جالب اینجاست که گلکسی J1 مدل ۲۰۱۶ حتی در وب‌سایت رسمی سامسونگ نیز تاکنون لیست نشده است؛ اما در دوبی به فروش می‌رسد. در حال حاضر این محصول در امارات با قیمتی برابر با ۱۳۵ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد و انتظار می‌رود به زودی در سایر نقاط دنیا نیز شاهد این محصول خوش‌ قیمت سامسونگ باشیم.

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.