گزارش: جی 5 ال‌جی دارای طراحی ماژولار با باتری کشویی، اسنپ‌دراگون 820 و حسگر اثر انگشت است

هرچه به زمان برپایی کنگره جهانی موبایل MWC نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد درز اطلاعات بیشتری پیرامون پرچم‌دار بعدی ال‌جی که انتظار می‌رود در این نمایشگاه از آن رونمایی شود هستیم. در همین رابطه به تازگی تصاویری رندر شده منتسب به جی 5 ال‌جی منتشر گردیده که در صوت صحت آن‌ها، با یک گوشی دارای طراحی ماژولار روبه‌رو خواهیم بود.

0

ال‌جی نوآوریهای زیادی تاکنون در تولید گوشی‌های هوشمند از خود بروز داده، به همین دلیل تغییرات سریع را می‌توان یک امر عادی برای این شرکت تلقی کرد. در همین رابطه به تازگی منابع کره‌ای برملا کرده‌اند که ال‌جی در طراحی و ساخت پرچم‌دار جی 5 از زبان طراحی متفاوت نسبت به نسل‌های پیشین این محصول پیروی کرده است؛ به گونه‌ای که ممکن است اکنون با یک گوشی دارای طراحی ماژولار روبه‌رو باشیم.

نکته دیگری که از تصاویر منتشر شده جدید می‌توان دریافت این است که باتری جی 5 به احتمال زیاد به صورت کشویی از قسمت پایین دستگاه خارج خواهد شد، هرچند که این امر باعث تغییر جایگاه درگاه میکرو یو‌اس‌بی جهت اتصال کابل شارژ نخواهد شد.

Alleged-renders-of-the-LG-G5-2

همچنین ممکن است ال‌جی سنت‌شکنی کرده و سرانجام دکمه‌های تنظیم ولوم را از قاب پشتی به کنار دستگاه منتقل کند. این کار باعث به وجود آمدن فضای کافی جهت تعبیه سنسور اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور در قاب پشتی خواهد شد.

علاوه بر این می‌توان پیش‌بینی کرد جی 5 ال‌جی به بدنه‌ای تمام فلزی، دوربین دوگانه (اصلی و سلفی) و تراشه اسنپ‌دراگون 820 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم مجهز شود. منبع خبر همچنین تصریح می‌کند که این محصول به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی خواهد شد و سپس در فروردین‌ماه به بازار ایالات‌متحده راه پیدا خواهد کرد.

droid-life

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.