رونمایی از گوشی هوشمند 105 دلاری Lemon 3 ؛ پاسخ لنوو به Redmi 3 شیائومی

اوایل هفته جاری شاهد معرفی گوشی هوشمند Redmi 3 از سوی شیائومی با قیمت 105 دلاری بودیم و این در حالی است که لنوو نیز ساعاتی پیش از یک گوشی میان رده جدید با همان قیمت تحت عنوان Lemon 3 رونمایی کرده است.

0

همان‌طور که گفته شد این محصول که قاب پشتی آن بی شباهت به آیفون 6 نیست، یک میان رده بوده از این رو نباید از آن انتظار برخورداری سخت‌افزاری در حد و اندازه پرچم‌داران بازار را داشته باشیم.

بر این اساس گوشی هوشمند 105 دلاری Lemon 3 از نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد و قلب آن را قرار است تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 616 به همراه دو گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول لنوو که از ماه آینده در بازار چین قابل خرید خواهد بود می‌توان به 16 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 13 و 5 مگا پیکسلی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت در شبکه LTE و باتری 2750 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. لازم به یادآوری است که Redmi 3 نیز از سخت‌افزاری مشابه با Lemon 3، البته از نمایشگر 5 اینچی 720p و باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی که به ادعای شرکت سازنده 2 روز می‌تواند انرژی دستگاه را تأمین نماید بهره می‌برد.

androidcentral

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.