این مرد ادعا می‌کند گوشی هوشمند Xperia T3 سونی او در دستش منفجر شده است!

هرچند در سال گذشته اخبار متعددی در رابطه نجات جان انسان‌ها توسط گجت‌هایی همچون گوشی یا ساعت‌های هوشمند منتشر گردید، با این حال شاید جالب باشد که بدانید به تازگی انفجار گوشی هوشمند Xperia T3 باعث سوختگی شدید دست فردی انگلیسی تبار به نام Grant Eger شده است.

1

طبق گفته‌های Grant Eger که 21 سال سن دارد، وی در حالی که مشغول کار گوشی هوشمند Xperia T3 خود بوده متوجه صداهای عجیبی از داخل آن می‌شود با این حال در دفعه اول با بی‌اعتنایی از آن گذر می‌کند؛ با این حال هنگامی در تختخواب خود مشغول پاسخ دادن به پیام‌هایش بوده ناگهان گوشی منفجر می‌شود و آتش می‌گیرد.

شدت انفجار به حدی بوده که شعله‌های آتش از گوشی زبانه کشیده و باعث سوختگی دست Grant Eger گردیده است. او حتی پس از مشاهده شعله‌ور شدن گوشی، از ترس آتش گرفتن دیگر وسایل منزل، آن را از پنجره به حیات جلویی پرتاب کرده است. در تصویر زیر جنازه گوشی مورد بحث مشاهده می‌شود.

Sony-Xpeira-T3-phone-exploded-

Grant Eger که پیش‌تر بارها در معرض شوک باتری اتومبیل قرار گرفته است می‌گوید، قبلاً راجع به این اتفاقات زیاد شنیده است، با این حال اینکه برای خود شما آن هم از محصولی تحت برند مطمئنی همچون سونی اتفاق بیفتد واقعاً وحشتناک است.

شرکت سونی در واکنش به این اتفاق یادآور شده که گوشی‌های این برند با بالاترین کیفیت تولید می‌شوند و پس از آن تحت سخت‌ترین آزمایش‌ها همچون سقوط آزاد، خمش، فشار، حرارت طی فواصل طولانی مدت قرار می‌گیرند.

ubergizmo

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. abbas. ta می‌گوید

    مگه میشه.مگه داریم