SlimType نام یک کیبرد است که نقش کاور را نیز برای گلکسی اس 6 شما ایفا می‌کند

به نظر می‌رسد بلک‌بری تنها  شرکتی نیست که مشغول آوردن کیبورد کامل QWERTY به گوشی‌های هوشمند است، زیرا به تازگی یک شرکت نروژی به نام  One2Touch نیز کیبورد کاوری با همین قابلیت برای گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج تولید کرده است.

0

SlimType در حقیقت کاوری است که در لایه داخلی آن یک  صفحه‌کلید کامل QWERTY تعبیه گردیده که از طریق NFC به گوشی گلکسی اس 6 شما متصل می‌گردد. این امر باعث می‌شود که دلیل عدم استفاده از بلوتوث برای برقراری ارتباط، نیاز به باتری داخلی کیبورد نیز به کلی منتفی گردد.

روش کار با این کاور نیز بسیار ساده است به طوری که ابتدا باید اپلیکیشن مربوطه را از گوگل پلی دانلود کرده و آن را از طریق NFC به یکی از این دو گوشی متصل کنید. حال می‌توانید لذت کار با یک کیبورد واقعی را تجربه کنید. البته لازم به ذکر است که بر روی آن کلیدهای میانبری نیز جهت دسترسی آسان به اپلیکیشن پیش‌فرض ایمیل، تقویم، اموجی‌ها و جستجو در اینترنت قرار داده شده است.

Galaxy-S6-QWERTY-SlimType-keyboard-840x483

جنس SlimType از پارچه با ضخامت بسیار کم بوده و محافظت خوبی را از تلفن شما به عمل می‌آورد. البته به خاطر داشته باشید که برای استفاده از آن بایستی گوشی همراه را در حالت ایستاده قرار داد در غیر این صورت به نظر نمی‌رسد رابط کاربری جالبی از خود ارائه دهد. لازم به ذکر است که سامسونگ خود نیز برای گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس به صورت جداگانه کیبورد فیزیکی QWERTY را راهی بازار کرده است.

One2Touch هرچند تاکنون تاریخ مشخصی را جهت عرضه این محصول به بازار تعیین نکرده، با این حال علاقه‌مندان به آن می‌توانند از هم‌اکنون با قیمت 39 دلار کیبورد SlimType را در رنگ‌های سفید مرواریدی، یاقوتی سیاه کبود و قرمز گیلاسی پیش‌خرید کنند.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.