درز تصاویر اکسپریا C6 سونی؛ دیگر خبری از حاشیه صفحه‌نمایش نیست!

واحد موبایل شرکت سونی کار و کاسبی سکه‌ای ندارد و فروش پایین گوشی‌های این شرکت باعث شده تا دخل و خرج این واحد با هم نخواند،‌در این بین این واحد دست روی دست نیز نگذاشت و شاهد بودیم که محصولات قد و نیم قد سری زد ۵ سونی برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار موبایل روانه بازار شدند، از قرار معلوم اکسپریا C6 سونی نیز محصولی جذاب و حرفه‌ای و بدون حاشیه صفحه‌نمایش خواهد بود که ممکن است بازار کساد موبایل سونی را رونق بخشد.

1

گوشی‌های اکسپریا زد 5، زد 5 کامپکت و زد 5 پرومیوم چندی پیش از جانب سونی روانه کارزار گوشی‌های هوشمند شدند، اگر بخواهیم برنامه‌های سونی را جدی بگیریم می‌توان تا چند ماه دیگر انتظار اکسپریا زد 6 را نیز داشت.

طرفداران محصولات اکسپریا به خوبی خاطرشان هست که اکسپریا زد 3 پلاس که آنرا با نام زد 4 نیز می‌شناسیم در اردیبهشت ماه معرفی شد،با این حساب ممکن است در همین بازه زمانی نیز شاهد معرفی اکسپریا زد 6 باشیم. ناگفته نماند که سونی تاکنون رازنگه‌داری کرده و خبری از اکسپریا زد 6 به بیرون درز پیدا نکرده است، جالب اینجاست که این امر در خصوص محصولات سری C اکسپریا صدق نمی‌کند و اخیراً‌ تصاویر اکسپریا C6 منتشر شده است.

Xperia-C6-leak_2

انتظار می‌رود این گوشی دنباله راه اکسپریا C5 آلترا را که هفت ماه پیش معرفی شد ادامه دهد، در این تصاویر C6 سونی به رنگ رُز گُلد دیده می‌شود. در نگاه اول نیز به این تصاویر می‌توان حذف حاشیه صفحه‌نمایش گوشی را مشاهده کرد. در کنار تصویر این گوشی شاهد انتشار مشخصات فنی سخت‌افزاری C6 سونی نیز بودیم.

Xperia-C6-leak_3

بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتِک هِلیو X10 که از معماری ۶۴ بیتی بهره می‌برد استفاده می‌کند، این پردازنده ۲ گیگاهرتزی جدیدترین چیپست SoC میان‌‌رده مدیاتک است. صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل نیز انتظار می‌رود در این محصول به کار گرفته شود. از لحاظ طراحی نیز این گوشی همان‌گونه که در تصویر منتشر شده مشاهده می‌کنید حاشیه صفحه نمایش به طرز قابل توجهی باریک شده است.

همان‌گونه که در بالا هم اشاره شد اکسپریا C6 تا چند ماه دیگر روانه از جانب سونی رسما معرفی می‌شود با این حساب پیشنهاد می‌کنیم فارنت را برای اخبار بیشتری از این محصول خوش قد و بالا دنبال کنید.

androidheadlines.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. فیض ا.. می‌گوید

    وای چه قشنگ است ، من او را دوست داشت ، راستی سونی ماشین هم میسازد آیا ؟؟ من دیروز یکی دیدم بسیار زیبا بود..من که فعلا 1200 دارم و خیلی راضی هستم ..میشود این گوشی را برایم بخرید چون من پول ندارم.