انتشار تصویری از گوشی تمام فلزی نوکیا که احتمالا یکی از سه مدل سال 2016 خواهد بود

نوکیا در نظر دارد تا اواخر سال 2016 به بازار گوشی‌های هوشمند بازگردد، این در حالیست که ساعاتی پیش منابع نزدیک به این شرکت فنلاندی تصویری از قاب پشتی اولین گوشی اندرویدی این برند با نام Nokia C1 منتشر کردند.

0

برند نوکیا جوهر گران بهایی است که در اکثر بازارهای جهان آن را با محصولات باکیفیت و مقاوم می‌شناسند، از این‌رو بدون شک این شرکت فنلاندی اواخر سال جاری با طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و ویندوز به بازار بر خواهد گشت.

در همین رابطه امروز تصاویری از گوشی هوشمند میان رده اندروید نوکیا که با نام C1 شناخته می‌شود توسط منابع چینی وابسته به این شرکت در شبکه اجتماعی Weibo منتشر گردید. در صورت صحت اطلاعات این گزارش، C1 دومین محصول اندرویدی نوکیا خواهد بود که پس از تبلت N1 تولید گردیده است.

All-metal-Nokia-smartphone-leaks-in-photo

هرچند در وصف این تصویر اطلاعات اضافی ارائه نگردیده، با این حال به وضوح مشاهده می‌شود که در صورت تأیید صحت آن،  یکی از سه مدل گوشی هوشمند عرضه شده در سال 2016 نوکیا به بدنه‌ای تمام فلزی با نمایشگری 5 یا 5.5 اینچی مجهز خواهد شد.

البته ناگفته نماند که این احتمال وجود دارد تصویر فوق متعلق به یک پروژه لغو شده قبل از واگذاری بخش موبایل نوکیا به مایکروسافت باشد که در این صورت بازهم بایستی به شایعات از پیش درز کرده پیرامون این محصول بسنده کنیم.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.