اولین آیفون اپل دقیقا 9 سال پیش در چنین روزی توسط استیو جابز رونمایی شد

0

روز نهم ژانویه سال 2007 برابر با سه‌شنبه نوزدهم دی‌ماه 1385 به عنوان زمان معرفی اولین آیفون اپل ثبت شده که در آن روز شرکت اپل اولین نسل گوشی هوشمند آیفون را رونمایی کرد که استیو جابز مدیرعامل وقت این شرکت، آن را انقلابی در صنعت تلفن همراه می‌دانست.

اگرچه جالب است بدانید محصولی که استیو جابز آن روز در دست گرفته بود و آن را به حاضرین نمایش داد چیزی جز یک محصول اولیه نبود که بسیاری از مهندسین اپل در زمان معرفی اولین آیفون اپل در این استرس و اضطراب بودند که مبادا این گوشی در هنگام نمایش عملکرد در میان کنفرانس از کار بیفتد!

اولین آیفون اپل

اما نگاهی به آمار و ارقام و رکوردشکنی‌هایی که چندین و چند نسل این گوشی هوشمند از زمان معرفی اولین آیفون اپل تا به امروز کسب کرده نشان می‌دهد که استیو جابز مرحوم چندان هم بیراه نمی‌گفته است.

حالا تا چند وقت دیگر شاهد رونمایی از آیفون 7 اپل خواهیم بود و حتی شایعات نشان می‌دهد که احتمالا به زودی آرمان‌های استیو جابز و انقلابش دوباره رجعت خواهیم کرد و شاهد بازگشت دوباره یک آیفون 4 اینچی نیز خواهیم بود.

این فیلم تقریبا یک ساعته را به صورت کامل می‌توانید در اینجا در یوتیوب ببینید و اگر به خلاصه آن بسنده می‌کنید می‌توانید همینجا در فارنت خلاصه 14 دقیقه‌ای آن را تماشا کنید!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.