درز تصاویر پنل جلویی گوشی هوشمند ZTE Nubia Z11 در حاشیه نمایشگاه CES 2016

شرکت چینی ZTE سال گذشته میلادی با عرضه سری گوشی‌های Axon و Nubia ثابت کرد که می‌تواند با بزرگان عرصه گوشی‌های هوشمند رقابت کند. درحالی‌که سری Axon تقریباً به صورت جهانی عرضه شد اما سری Nubia Z5 تنها در بازارهای آسیا به فروش رسید. حالا که این شرکت قصد عرضه جهانی سری Nubia را دارد تصاویری از پنل جلویی پرچم‌دار آینده این سری Z11 درز کرده است.

0

Nubia Z9 با طراحی زیبا، بدنه فلزی، رابط کاربری روان و حاشیه‌های فوق باریک دو طرف نمایشگر توجه کاربران را به خود جلب کرد و حالا گفته می‌شود Z11 با فناوری Frame Interactive Technology حاشیه‌های سمت چپ و راست صفحه‌نمایش را کاملاً حذف خواهد کرد. مشخصه بارز گوشی‌های نوبیا یعنی دکمه Home دایره‌ای قرمز رنگ نیز کماکان وجود دارد و به نظر می‌رسد خبری از حسگر اثر انگشت حداقل در جلوی گوشی نیست.

طبق شایعات Nubia Z11 دارای سخت‌افزاری کاملاً قابل رقابت با پرچم‌داران آینده اندرویدی خواهد بود. صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با وضوح 1080p یا QHD، چیپست اسنپ‌دراگون 820، پردازنده گرافیکی Adreno 530، چهار گیگابایت حافظه رم، دوربین 21 مگاپیکسلی و اندروید 6 مارشملو با رابط کاربری NubiaUI از مشخصات اصلی این گوشی خواهند بود. همچنین انتظار داریم بدنه گوشی نیز مانند سری قبل فلزی بوده و ZTE آن را با قیمتی کاملاً رقابتی وارد بازارهای جهانی کند.

تصاویر پنل جلویی گوشی در نمایشگاه CES 2016 گرفته شده است اما هنوز ZTE این گوشی را رسماً معرفی نکرده و به همین دلیل خبری از قیمت و یا زمان عرضه آن نیست. اگر به گوشی‌های ZTE علاقمند هستید احتمالاً در آینده نزدیک درباره Nuvia Z11 بیشتر خواهید شنید.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.