لپ‌تاپ Acer Aspire E5-573TG؛ سبکی نو در خانواده E5 ایسر

سری جدید دستگاه‌های قدرتمند E5 شرکت ایسر تحت عنوان Aspire E5-573TG به بازار معرفی شد که از لحاظ مشخصاتی شباهت‌های زیادی به مدل Aspire E5-573G دارد که این بار به صفحه نمایش لمسی مجهز شده است.

0

نوت بوک Aspire E5-573TG با صفحه نمایش 6/15 اینچی اچ‌دی از نوع TFT مجهز به شیشه تاچ بوده و در شرایط پرنور نیز از وضوح مناسبی برخوردار است. رهبری و هدایت Aspire E5-573TG با توجه به مدل، بر دوش 4 مدل از CPU های اینتل به ترتیب Intel Core i3 4005U، Intel Core i3 5005U ، Intel Core i5 5200U و Intel Core i7 5500U است.

این پردازنده‌ها دارای 3 مگابایت حافظه‏ cache در مدل های i3 و i5 و 4 مگابایت حافظه cache در مدل i7 بوده و با فرکانس‌های 7/1 الی 4/2 گیگاهرتز به پردازش اطلاعات کاربر می‌پردازند.

acer_aspire_e5

به لطف چنین پردازنده‌هایی کاربر می‌تواند برای طراحی و محاسبات سنگین مهندسی روی این نوت‌بوک حساب کند. از نظر گرافیک مجهز به پردازنده نسل نهم Nvidia مدل GeForce M940 به همراه ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی است و برای تدوین فیلم و عکس، کارهای گرافیکی و اجرای بسیاری از بازی‌ها با گرافیک نسبتا بالا مناسب خواهد بود.

برای حافظه ذخیره‏سازی، ایسر حافظه‌ای یک ترابایتی برای این نوت بوک در نظر گرفته و در بخش رم با داشتن ظرفیت 4 الی 8 گیگابایت از نظر حافظه رم کمبودی حس نخواهد شد. تاچ‌پد این نوت‏بوک مالتی‌تاچ است، به طور کامل از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‏کند و در مجموع حساسیت بالایی دارد.

از دیگر ویژگی‌های خاص این مدل می‌توان به طراحی زیبا و وزن مناسب، صفحه نمایش لمسی با کیفیت، باتری 4 سلولی لیتیوم-یون با ظرفیت 2500 میلی‌آمپر‌ساعتی، پورت HDMI و VGA، 2 عدد USB3 و 1 عدد USB2، bluetooth، WiFi و بلندگوهای داخلی استریو اشاره کرد.

نوت‏بوک ایسر مدل Aspire E5-573TG در حال حاضر با دو سال گارانتی سازگار ارقام در بازار های کشور عرضه می‏‌گردد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.