معرفی اولین ظرف غذای هوشمند حیوانات در CES 2016

مراسم CES 2016 شاهد محصولات هوشمند زیادی است و به نوعی می‌توان گفت هر محصولی که در این نمایشگاه شاهد آن هستیم از فناوری‌های جدید بهره می‌برد، از قرار معلوم هوشمند سازی تنها شامل انسان‌ها نمی‌شود و حیوانات نیز از این فناوری‌های جدید بی‌بهره نمانده‌اند چرا که اولین ظرف غذای هوشمند حیوانات در این مراسم معرفی شد.

0

شرکت پِت‌نِت ظرف غذای هوشمندی را در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد و مدعی شد اولین نمونه در نوع خود است. این ظرف در نگاه اول بویی از هوشمندی نبرده و همان کاسه غذایی دیده می‌شود که حیوانات در آن غذا می‌خورند. اینجاست که شرکت پِت‌نِت هوشمندی ظرف خود را به رخ می‌کشد، این ظرف غذای هوشمند مالک حیوانات خانگی را قادر می‌سازد تا میزان خوراک حیوان مورد علاقه‌شان را بر اساس فعالیت، زاد و ولد و نوع زندگی تغییر دهند. این ظرف غذای هوشمند به اپلیکیشنی مخصوص همین کار نیز متصل است، به این ترتیب کاربر قادر است پروفایل‌های مختلفی را بر اساس نیازهای حیوانات با توجه به وزن، سن و سایر پارامترها تعریف کند.

پس از مشخص نمودن این موارد، وظیفه اپلیکیشن است که مقدار غذای مورد نیاز حیوانات خانگی را مشخص کند. در این اپلیکیشن امکان اعلان زمان غذا به همراه شارژ ظرف غذا تعبیه شده است. کارلوس هِرِرا (Carlos Herrera) مدیر عامل پت‌نت مدعی است ظرف غذای هوشمند این شرکت به مالک حیوانات کمک می‌کند بهترین وعده‌های غذایی را مناسب با شرایط حیوان در اختیارش قرار دهد.

جالب اینجاست که در این ظرف غذای هوشمند می‌توان غذای جامد و مایع ریخت. پت‌نت وعده داده تا ظرف غذای هوشمند حیوانات خود را تا ۳ ماه آینده با قیمت ۴۹ دلار روانه بازار کند.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.