تماشا کنید: سامسونگ یک کمربند هوشمند هم به CES 2016 آورده است!

نمایشگاه CES 2016 امسال میزبان حجم عظیمی از پوشیدنی‌ها بود. اکثر این پوشیدنی‌ها دستبندها و ساعت‌های هوشمند بودند اما سامسونگ حالا یک وسیله پوشیدنی جدید برای تندرستی معرفی کرده است که کمربند هوشمند Welt نام دارد!

0

این کمربند هوشمند ظاهری درست شبیه کمربندهای معمولی دارد و این چیز خوبیست! در این کمربند حسگرهاث مختلفی در پشت سگک قرار داده شده و یک درگاه microUSB نیز برای شارژ آن تعبیه شده است.

Samsung-Welt

سامسونگ نام این کمربند را ترکیبی از دو کلمه Wellness به معنای سلامت و Belt به معنای کمربند گرفته است. Welt در آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ تولید شده که یک بخش این شرکت برای تبدیل ایده‌های جالب کارکنان به استارت‌آپ‌های کامل است. محصولات این بخش همیشه بیشتر به اثبات ایده نزدیک هستند تا یک محصول مناسب برای مصرف‌کننده اما ظاهراً Welt از دید سامسونگ ارزش نمایش در CES 2016 را داشته است.

این کمربند به وسیله بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل شده و به سرعت دور کمر شما را شناسایی کرده و قدم‌های شما را می‌شمارد. یکی از ویژگی‌های جالب این کمربند تشخیص پرخوری و جلوگیری از آن است و هشدار هم از طریق تنگ‌تر کردن کمربند انجام می‌شود! از آن‌جایی که این کمربند حاصل آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ است هیچ قیمت و یا زمان عرضه مشخصی برای آن وجود ندارد اما تیم توسعه‌دهنده ادعا می‌کنند که قصد عرضه رسمی آن را در آینده دارند.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.