قیمت تبلت گلکسی تب پرو اس سامسونگ مشخص شد

شاید جذاب‌ترین محصول سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 امسال و همچنین بهترین تبلت این نمایشگاه تبلت ویندوزی Galaxy TabPro S باشد. سامسونگ در هنگام معرفی مانند همیشه قیمت این تبلت را اعلام نکرد اما این محصول حالا یک منبع آلمانی قیمت این تبلت را لو داده و خوب است بدانید قیمت آن با همتایش سرفیس پرو 4 برابری خواهد کرد.

1

تبلت 12 اینچی گلکسی تب‌پرو اس یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت‌های ویندوزی است که شاید مشخصه بارز آن درگاه USB-C و صفحه‌نمایش Super AMOLED آن باشد. این تبلت با ویندوز 10 کار می‌کند و یک کیبورد باریک و سبک نیز به همراه خود دارد. وب‌سایت Amazon.de قیمت مدل پایه (وای‌فای تنها) را با ویندوز 10 خانگی 999 یورو قرار داده است و اگر بخواهید نسخه Pro ویندوز را داشته باشید باید 100 یورو بیشتر هزینه کنید. نسخه LTE نیز با ویندوز 10 پرو با قیمت 1199 دلار عرضه خواهد شد و خوشبختانه کیبورد نیز در هر سه مورد به صورت رایگان همراه دستگاه عرضه خواهد شد.

با وجود این‌که این منبع در مورد ظرفیت 128 یا 256 گیگابایتی حرفی به میان نیاورده است تنها مدلی که در وب‌سایت Amazon.de موجود است نسخه 128 گیگابایتی را 999 دلار قیمت‌گذاری کرده است.احتمالاً قیمت نسخه 256 گیگابایتی نیز حدود 200 یورو بالاتر از قیمت‌های فوق خواهد بود.

البته این نکته را باید در نظر داشت که قیمت آلمان لزوماً با قیمت سایر نقاط جهان برابری نمی‌کند و بهترین راه مقایسه با محصولات مشابه است. در همین وب‌سایت قیمت سرفیس پرو 4 مایکروسافت با پردازنده Core m3، 128 گیگابایت حافظه داخلی و استایلوس 999 یورو با ویندوز 10 پرو قیمت‌گذاری شده و برای خرید کیبورد آن نیز باید 120 یورو جداگانه هزینه کنید. به این ترتیب تبلت سامسونگ با مشخصاتی مشابه و صفحه‌نمایش AMOLED قیمتی تقریباً مساوی با رقیب خود دارد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ali می‌گوید

    بابا بیخیال!!! کی میخواد 900 دلار به این بده آخه؟!!
    اگه قیافه براتون مهم نباشه من teclast x2 pro خریدم از بست فون ، عالیه نسبت به قیمتش
    نسخه 64 و 128 داره با قلم و داک کیبورد مثه همینا که گفته.پردازنده core m و رم 4 صفحه فول اچ دی
    من باهاش برنامه نویسی کار میکنم و مشکلی ندارم.برنامه visual studio 2015 روش نصب کردم رون کار میکنه و هنگ نداره.البته تو کار با فتوشاپ کمی هنگ داره اگه پیکسلتون بالا باشه. از همه مهمتر ویندوز ده اورجینال روش بود
    کلا به خودش و داک کیبورد و قلمش دادم دو تومن.البته یه 20 روزی کشید تا از چین بهم برسه ولی ارزش ریسکشو داشت
    البته خواستین سفارش بدین قول قیمت پائینترشو تو سایتای دیگه نخوریت چون بدون قلم و داک میدن تازه گمرکشم به عهده خودتون میندازن که حدودا 200 تومنه تازه 45 روزه اینا میارن.با هزارتا التماس از بست فون خریدم آخه تو سایتشون فروششو نذاشتن!!