این ساعت‌ساز سوییسی برای تمسخر اپل یک کپی بی‌شرمانه از اپل واچ معرفی کرده است!

از وقتی که اپل ادعا کرد ساعت هوشمندش کار و کاسبی ساعت‌سازان مشهور سوییسی را تعطیل خواهد کرد رقابتی میان ساعت‌های هوشمند و ساعت‌های کلاسیک سوییسی به وجود آمده و ساعت‌سازان سوییسی هم سعی دارند نشان دهند می‌توانند ساعت‌های خودشان را به نحوی هوشمند کنند. اما حالا برعکس این ماجرا اتفاق افتاده و یکی از ساعت‌سازان سوییسی طراحی اپل واچ را کپی کرده است!

1

ساعت Swiss Alp Watch که توسط شرکت H.Moser & Cie ساخته شده است دقیقاً شبیه اپل واچ است. جالب است بدانید سازنده هیچ شرمی از کپی کردن طراحی نداشته و در وب‌سایت خود نوشته که این ساعت جوابیه‌ای برای تمامی ساعت‌های هوشمند است و ثابت می‌کند که ساعت‌سازی سنتی مکانیکی آینده‌ای دارد و در واقع خودش آینده است!” اگر به تصاویر این ساعت نگاه کنید متوجه می‌شوید که از شاسی مستطیلی گرفته تا کناره‌ها، طراحی بند و پیچ کناری همه و همه کپی دقیقی از اپل واچ است و در واقع ابعاد آن با مدل 38 میلی‌متر ساعت هوشمند اپل مو نمی‌زند!

swiss-alp-watch

البته همان‌طور که نوشتیم بزرگ‌ترین تفاوت این ساعت با اپل واچ مکانیکی بودن آن است و خبری از اعلان‌ها و تغییر صفحه ساعت نیست. این شرکت حتی یک ویدئو به سبک ویدئوهای اپل با پس‌زمینه سفید و صدایی شبیه به صدای جانی آیو (مدیر بخش طراحی اپل) منتشر کرده است که در آن ادعای 200 سال توسعه و تحقیق و منبع انرژی انقلابی را دارد و می‌گوید این ساعت تنها یک اپلیکیشن دارد: زمان! به هر حال با این‌که تماشای این ویدئو برای ما بامزه است اما احتمالاً مسئولین اپل نظر دیگری دارند.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. jafar می‌گوید

    خوب بشه باید اپل ادب میشد