این تصویر تبلیغاتی از رونمایی Redmi 3 شیائومی در ۲۲ دی‌ماه خبر دارد

شرکت شیائومی اعلام کرد که هفته‎ی آینده، در روز سه شنبه 22 دی ماه، گوشی هوشمند Redmi 3 را معرفی خواهد کرد. این خبر در قالب پوستری منتشر شد که که در اکانت میکرو وبلاگ Weibo رسمی این شرکت درج شده بود. با فارنت همراه باشید!

0

Maldar-Redmi 3 Teaser

در این پوستر مشاهده می‎شود که این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 5 اینچی به همراه بدنه‎ی تمام فلزی بهره می‎برد که قاب پشتی فلزی آن مزین به یک طرح شطرنجی منحصر به فرد است.

هنوز به طور رسمی درباره‎ی دیگر مشخصات این گوشی هوشمند خبری منتشر نشده است. با این حال پیش از این، اخباری غیر رسمی منتشر شده بودند که اذعان داشتند گوشی Redmi 3 از یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای 1.5 گیگا هرتزی و صفحه نمایش 5 اینچی TFT با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی بهره خواهد برد. همچنین گفته شده بود که این مدل دارای 2 گیگابایت RAM با 16 گیگابایت حافظه‎ی داخلی به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی در قاب جلو و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خواهد بود که دارای سیستم عامل اندروید 5.1.1 آب‎نبات چوبی است.

GSM ARENA

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.