تماشا کنید: نگاهی به عملکرد صفحه‌نمایش ال‌جی که می‌توانید آن را مانند روزنامه لوله کنید!

روز دوشنه ال‌جی در نمایشگاه CES 2016 از صفحه‌نمایشی قابل انعطاف و از نوع OLED پرده‌برداری کرد که می‌توان آن را مانند روزنامه لوله کرد! حالا نگاهی دقیق‌تر به عملکرد این صفحه‌نمایش خواهیم داشت و می‌توانید یک ویدئو از نحوه لوله شدن آن تماشا کنید.

0

این صفحه‌نمایش فعلا با وضوح WXGA یعنی 1024 در 800 پیکسل تولید شده اما از آن‌جا که این وضوح برای صفحه‌نمایشی 18 اینچی جالب نیست ال‌جی قصد دارد در آینده وضوح آن را بهتر کند. ضخامت این صفحه‌نمایش تنها 0.18 میلی‌متر یعنی کمی ضخیم‌‌تر از یک کاغذ A4 استاندارد است. همان‌طور که در تصاویر و ویدئو می‌بینید می‌توان این صفحه‌نمایش را بدون صدمه لوله کرد و شاید بتوان در آینده محصولاتی تولید کرد که بتوان آن را در جیب گذاشت اما در موقع لزوم یک صفحه‌نمایش بزرگ در اختیار داشت.

این صفحه‌نمایش البته فعلا تاشدنی نیست و اگر آن را تاکنید احتمالاً صدمه بزرگی به آن خواهد رسید. ال‌جی هنوز برنامه‌ای برای عرضه جهانی آن در محصولاتش ندارد اما اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ چند سال پیش صفحه‌نمایش لبه‌داری در CES رونمایی کرد که حالا در سری اج گوشی‌های هوشمندش به کار گرفته شده‌اند؛ پس می‌توان امیدوار بود ال‌جی در آینده یک تبلت لوله شدنی بسازد و البته با قیمتی معقول آن را برای مصرف‌کنندگان عرضه کند.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.