اعلام افزایش گستره عرضه سرویس نت‌فلیکس در جهان و حضور آن در ایران

سرویس نت‌فلیکس در حال حاضر محبوب‌ترین و پرکاربرترین سرویس استریم سریال‌های تلویزیونی است که تا پیش از این در 87 کشور و منطقه دنیا عرضه شده بود اما حالا با افزوده شدن 157 کشور و جزیره کوچک بزرگ دیگر مجموعاً 190 کشور را پشتیبانی می‌کند و نکته جالب حضور ایران در این لیست است.

1

Netflix علاوه بر پخش سریال‌های مشهور برخی شبکه‌ها، سریال‌هایی اختصاصی و پربیننده مانند House of Cards را نیز پخش می‌کند و افزایش گستره جهانی آن می‌تواند به شکل چشمگیری بر کاربران و درآمد این شرکت اضافه کند. اگر شما هم مانند ما از دیدن ایران در لیست متعجب شده‌اید خوب است بدانید نت‌فلیکس از این پس تنها در 4 کشور دنیا سرویس ارائه نمی‌دهد و این چهار کشور چین، سوریه، کره شمالی و جمهوری خودمختار کریمه است.

نت‌فلیکس برای کاربران جدید یک‌ماه استفاده رایگان از سرویس خود را فراهم می‌کند و پس از آن می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام‌یک از بسته‌های این سرویس را خریداری کنید. البته همان‌طور که حدس زده‌اید اجازه فعالیت این سرویس در ایران به صورت رسمی داده نشده است و وب‌سایت این سرویس نیز فیلتر است اما اگر می‌توانید از طریق اپلیکیشن آن به نت‌فلیکس دسترسی داشته باشید و البته سرعت اینترنت بالایی نیز دارید شاید این فرصت مناسبی باشد. مشکل دیگر سر راه کاربران ایرانی نحوه پرداخت حق اشتراک این سرویس است که بدون کارت‌های اعتباری بین‌المللی دشواری‌های فراوانی دارد. به نظر می‌رسد نت‌فلیکس اکثر محتوای جهانی خود را برای تمامی این کشورها فراهم کرده اما نمی‌توان انتظار داشت لیست سریال‌های این سرویس در تمامی کشورها یکسان باشد.

به هر حال خوشحالیم که می‌بینیم سرویس‌های خارجی کم‌کم ایران را از لیست تحریم‌های خود خارج می‌کنند و امیدواریم هرچه زودتر زمینه‌های استفاده از سرویس‌ها و محصولات متنوع برای کاربران ایرانی درست مانند کاربران سایر کشورها فراهم شود.

AndroidPolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. احمد می‌گوید

    هیچ راهی نیست که بشه بدون کارت اعتباری عضو شد ؟؟