تلویزیون دو طرفه!؛ ال‌جی حالا یک تلویزیون پشت تلویزیون خود قرار داده است!

چه چیزی بهتر از یک تلویزیون اُال‌ای‌دی ال‌جی است؟ جواب: دو تلویزیون اُال‌ای‌دی ال‌جی که به هم وصل شده باشند! آن هم از پشت!

0

ال‌جی که پیش‌تر با معرفی پنل OLED تاشوی شبیه روزنامه‌ی خود مخاطبین CES را شگفت‌زده کرده بود، باز هم از نوآوری‌های خود ارائه داد و باز هم عده‌ای را انگشت به دهان باقی گذاشت. در میان رونمایی‌های اخیر این شرکت، یک تلویزیون 55 اینچ دو طرفه به چشم می‌خورد که در واقع دو صفحه نمایشگر مجزا است که از پشت به هم وصل شده‌اند و در واقع پشت ندارند، و هر دو سمت قادر به پخش ویدئو است.

این در حالی است که ضخامت کل این دستگاه 4.9 میلی‌متر است و نشان می‌دهد که آن آینده‌ای که برای صفحات نمایشگر متصور بودیم فرا رسیده است.

این صفحه نمایش قرار است در مراکز دیجیتال به کار گرفته شود و تصور آن به جای دو صفحه نمایشگر که در فرودگاه‌ها پشت سر هم قرار می‌گیرند و اطلاعات پروازها را نشان می‌دهند سخت نیست. با این‌حال، تصور یک چنین تلویزیونی در دکور خانه‌ی فوق مجلسی شما هم بعید نیست، چرا که این تلویزیون قادر است از دو منبع مجزا تصویر را دریافت کند و خروجی فول‌اچ‌دی پیشنهاد می‌دهد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.