ریزر ساعت هوشمند Nabu Watch را برای فعالیت‌های ورزشی معرفی کرد

شرکت ریزر در چندسال اخیر علاوه بر تولید تجهیزات گیمینگ به دستبندهای سلامتی نیز توجه داشته و پس از عرضه Razer Nabu و Nabu X حالا یک ساعت هوشمند را با الهام از طراحی ساعت‌های G-Shock کاسیو در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرده است.

0

این ساعت هوشمند با دو صفحه‌نمایش کار می‌کند؛ یکی از صفحه‌ها یک ساعت دیجیتال معمولی است که وظیفه نمایش زمان، کرنومتر، ساعت جهانی و دیگر قابلیت‌های ساعت‌های معمولی را داشته و می‌تواند با یک باتری معمولی ساعت تا یکسال نیز دوام بیاورد. اما صفحه‌نمایش OLED که در کنار آن قرار گرفته می‌تواند قدم‌های پیموده شده، کالری سوزانده شده، مسافت طی شده و اعلان‌هایی از گوشی شما را نمایش دهد.

بخش دوم یک باتری جداگانه داشته که توانایی نگهداری شارژ برای حدود یک هفته را داراست. همان‌طور که از ظاهر این ساعت مشخص است نابو واچ قادر است تا فشار 5 اتمسفر زیر آب را تحمل کند و مقاومت خوبی نیز در برابر گرد و خاک دارد. این ساعت را می‌توانید با اندروید و یا iOS استفاده کنید.

ریزر دو نسخه از Nabu Watch را عرضه خواهد کرد: نسخه استاندارد قیمتی برابر 149 دلار داشته و از بهمن‌ماه عرضه خواهد شد؛ نسخه Forged Edition هم از دکمه‌های فلزی برخوردار بوده و از همین حالا با قیمت 199 دلار از سایت ریزر قابل سفارش است.

همان‌طور که متوجه شدید این ساعت دارای سیستم‌عامل خاص و یا امکانات معمول یک ساعت هوشمند کامل نیست و بیشتر شبیه به یک ساعت ورزشی با سنسورهای قدم شمار است. به هر حال اپلیکیشن Nabu app بر روی گوشی هوشمند شما می‌تواند بر قابلیت‌های آن بیفزاید و برای ورزشکاران مفید باشد. همچنین با دست دادن با یکی دیگر از کاربران دستبندها یا ساعت‌های Nabu اطلاعات تماس مانند اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر به اشتراک گذاشته خواهد شد.

AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.