رونمایی ال‌جی از یک لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش 4K و بلندگوهای هارمن کاردن

به نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد سال جدید میلادی در زمینه لپ‌تاپ‌ها نیز فعال‌تر از گذشته شود. پس از معرفی نسل جدید اولترابوک LG Gram حالا نوبت به یک لپ‌تاپ جدید با نام 15U560 رسیده که از صفحه‌نمایشی 4K بهره‌مند شده و در بلندگوهایشاز فناوری شرکت معروف Harman Kardon استفاده شده است.

0

بسیاری از تولیدکنندگان لپ‌تاپ برای ساخت بلندگوی محصولات خود از شرکت‌های معروف در زمینه صدا کمک می‌گیرند. به طور مثال HP و ایسوس از اسپیکرهای Band & Olufsen و لنوو از JBL در لپ‌تاپ‌های خود استفاده می‌کنند و ال‌جی نیز ظاهراً با Harman Kardon قراردادی در این زمینه امضا کرده است.

LG-laptop-15U560

از بلندگوها که بگذریم صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ از وضوح 4K یا همان 3840 در 2160 پیکسل برخوردار بوده که تراکم پیکسلی بیش از 280 پیکسل بر اینچ را به همراه خواهد داشت. 8 گیگابایت رم، کارت گرافیکی NVIDIA GeForce 940M و حافظه داخلی هارد دیسک یک ترابایتی و یا حافظه پرسرعت 512 گیگابایتی SSD از سایر مشخصات آن هستند.

LG-4k-laptop

متأسفانه ال‌جی هنوز جزئیات زیادی در مورد تاریخ عرضه و یا قیمت این محصول فاش نکرده است اما می‌دانیم که 15U560 قرار است با پردازنده‌های نسل ششم اینتل یعنی Skylake و در سه مدل Core i3، i5 و i7 عرضه شود. بدنه و دکمه‌های لپ‌تاپ همان‌طور که می‌بینید یک‌دست سفید طراحی شده و به نظر می‌رسد صفحه‌نمایش آن نیز براق باشد.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.