اولین ساعت هوشمند کاسیو جان‌سخت بوده و از یک ماه عمر شارژ باتری برخوردار است

ساعت‌های هوشمند مدتی است جای خود را میان علاقه‌مندان فناوری باز کرده‌اند اما ماهیت تمامی این محصولات یکی است و تفاوت‌های چندانی از لحاظ عملکرد ندارند، اینجاست که کاسیو به عنوان یکی از قدیمی‌های بازار ساعت وارد میدان شده و ساعت هوشمندی تولید کرده که با آنچه تاکنون در بازار دیده‌ایم تفاوت دارد، این ساعت هوشمند تا یک‌ ماه شارژ نگه می‌دارد و در مقابل ضربات نیز مقاوم است.

0

کاسیو برای این ساعت هوشمندِ جان سخت خود سیستم‌عامل اندروید ویر را انتخاب کرده و همان‌گونه که اشاره شد قادر است تا یک ماه بی نیاز از شارژ‌ باشد، البته به شرط آنکه صفحه‌نمایش این ساعت در حالت سیاه و سفید کار کند. از لحاظ ظاهر تفاوت‌های زیادی بین این محصول هوشمند کاسیو و آنچه تاکنون از این شرکت دیده‌ایم وجود ندارد، تنها کناره‌های ساعت مقداری حجیم‌تر به نظر می‌رسد.

Casio-SmartWatch

این ساعت هوشمند ابعادی برابر با ۶۱.۷ در ۵۶.۴ در ۱۵.۷ میلی‌متر دارد. جالب اینجاست که صفحه‌نمایش ساعت هوشمند جدید کاسیو آنقدر که انتظارش را داشتیم بزرگ نیست و ابعادی ۱.۳۲ اینچی دارد و به نوعی شبیه به ساعت‌ هوشمند موتورولا طراحی شده است. صفحه دو لایه ال‌سی‌دی این محصول نیز از رزولوشن ۳۰۰ در ۳۲۰ پیکسلی بهره می‌برد و در حالت سیاه و سفید می‌تواند مصرف بسیار پایینی داشته باشد.

casio smartwatch 2

همان‌گونه که اشاره شد با ساعتی جان سخت‌ طرف هستیم، این ساعت استاندارد MIL-STD-810 را که برای محصولات نظامی در نظر گرفته می‌شود پشتیبانی می‌کند و در مقابل افتادن به راحتی مقاومت نشان می‌دهد، لازم به ذکر است که این استاندارد باعث می‌شود این ساعت هوشمند جدید کاسیو را به راحتی تا عمق ۵۰ متری در زیر آب فرو ببرید بدون اینکه مشکلی پیدا کند. این استاندارد از جهاتی نسبت به استاندارد IP67 که در بیشتر ساعت‌های هوشمند شاهد بوده‌ایم برتری دارد.

بالاتر اشاره کردیم که ساعت هوشمند کاسیو به اندروید ویر مجهز است، به این ترتیب اپلیکیشن‌های سلامتی و رصد کردن فعالیت‌های فیزیکی مانند RunKeeper، ViewRanger و MyRadar در این محصول جدید به چشم می‌خورد. تمام این مشخصات حکایت از ساعت هوشمندی زیبا و مستحکم دارد، البته این امکانات برای هواداران ارزان تمام نمی‌شود و حدود ۵۰۰ دلار آب می‌خورد. کاسیو وعده داده اولین ساعت هوشمند جان سخت خود را تا سه ماه دیگر روانه بازار کند.

androidpolice.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.