تماشا کنید: دفترچه راهنمای خودروهای آینده هیوندای به شکل اپلیکیشن واقعیت افزوده خواهد بود!

تاکنون کاربردهای بسیاری را از واقعیت مجازی شاهد بوده‌ایم و حالا شرکت کره‌ای هیوندای یک استفاده جالب دیگر برای این فناوری پیدا کرده است: دفترچه راهنمای خودرو در گوشی هوشمند و یا تبلت شما!

0

احتمالاً شما هیچ وقت دفترچه راهنمای خودروی خود را مطالعه نکرده‌اید اما شاید تکنیک جدید هیوندای شما را به این کار ترغیب کند. کافیست اپلیکیشن دفترچه راهنمای سوناتا 2015 یا 2016 را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید و آن را به سمت خودرو بگیرید. این اپلیکیشن به صورت هوشمند اجزای خودرو را تشخیص داده و شما را به صورت دو بعدی و سه‌بعدی از کارکرد 5 قطعه مختلف آن آگاه خواهد کرد. به این ترتیب از کاربرد قطعات و امکانات، نحوه باز کردن و تعمیر و سایر اطلاعات مفید جذاب‌تر از همیشه آگاه خواهید شد.

Hyundai-Augmented-Reality

از کلیدهای داشبورد گرفته تا قطعات موتور این اپلیکیشن می‌تواند شما را در تعویض روغن ترمز، فیلترهوا، جفت کردن دستگاه‌ها با بلوتوث و … راهنمایی کند. هیوندای قول داده در آینده امکانات بیشتری نیز به این اپلیکیشن اضافه کند و این اپ را هم برای اندروید و هم iOS منتشر می‌کند.

AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.