رونمایی ریزر از اولترابوک گیمینگ Blade Stealth با قابلیت اتصال کارت گرافیک خارجی

اگر یک گیمر یا بازی‌خور هستید احتمالاً در خرید لپ‌تاپ با مشکل مواجهید. از یک طرف دوست دارید یک اولترابوک سبک و باریک با خودتان به همه‌جا حمل کنید و از طرفی می‌خواهید از کارت گرافیک و پردازنده قدرتمند بهره ببرید که تنها در لپ‌تاپ‌های غول‌پیکر و سنگین مخصوص بازی یافت می‌شود. ریزر سعی کرده تا این مشکل را در اولترابوک جدید خود Blade Stealth حل کند.

0

Blade Stealth یک اولترابوک 12.5 اینچی است که به همراه یک داک مخصوص با اتصال Thunderbolt 3 عرضه می‌شود. به این ترتیب می‌توانید بازی‌هایی مانند Battlefront را به لطف کارت گرافیکی قدرتمند دسکتاپی GeForce GTX 980 ti یا هر کارت گرافیک دلخواه خودتان با تنظیمات اولترا بازی کنید! این اولترابوک به درگاه‌های Ethernet و چهار درگاه USB 3.0 نیز مجهز است.

خود اولترابوک به تنهایی با پردازنده دو هسته‌ای Core i7 با سرعت 2.5 گیگاهرتز، 8 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 گیگابایتی SSD و صفحه‌نمایش QHD با وضوح 2560 در 1440 پیکسل عرضه می‌شود. وزن آن تنها 1.24 کیلوگرم بوده و صفحه‌کلید آن با فناوری Chroma به هر رنگی درآمده و با سایر ابزار گیمینگ ریزر هماهنگ خواهد شد. این مدل با قیمت 999 دلار عرضه خواهد شد اما مدل با صفحه‌نمایش 4K و حافظه 512 گیگاباتی را نیز می‌توانید با قیمت 1599 دلار تهیه کنید.

Razer-Blade-Stealth-core

Blade Stealth قرار است تا ماه آینده به بازار عرضه شود اما داک آن که ریزر نام هسته یا Core را برای آن انتخاب کرده هنوز قیمت و زمان عرضه مشخصی ندارد.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.