Letv Le Max Pro اولین گوشی جهان مجهز به اسنپ‌دراگون 820 و حسگر اثر انگشت کوالکام

شرکت چینی Letv شاید برای بسیاری آشنا نباشد اما این شرکت اخیراً با همکاری کوالکام قصد رونمایی از اولین گوشی دنیا مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 820 و حسگر اثر انگشت جدید Sense ID را دارد.

0

کوالکام در مراسم خود طی نمایشگاه CES 2016 رسماً اعلام کرد که Le Max Pro اولین گوشی با اسنپ‌دراگون 820 و Sense ID خواهد بود و حالا تصاویر و اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شده است. چیپست اسنپ‌دراگون 820 دارای 4 هسته پردازشی سفارشی Kryo و پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 530 بوده که دوبرابر از نسل قبلی خود سریع‌تر است. حسگر اثر انگشت Sense ID که ماه‌ها پیش رونمایی شده بود اولین حسگر اثر اتگشتی است که به کمک امواج فراصوت قادر است از پشت شیشه و یا فلز اثر انگشت را تشخیص دهد. این حسگر اثر انگشت سه‌بعدی در پشت گوشی Le Max Pro و زیر 400 میکرومتر فلز قرار گرفته که البته هنوز هم نیازمند یک محدوده خاص است.

Letv-le-max-pro

Le Max Pro همچنین در استاندارد وای‌فای نیز پیش‌قدم است و برای اولین بار در کنار LTE از WiFi 802.11ad استفاده می‌کند. به لطف فناوری شارژ سریع کوالکام این گوشی همچنین در 30 دقیقاً از 0 تا 60 درصد شارژ خواهد شد. در صورتی که هنوز مشخصات کامل گوشی از طریق LeTV اعلام نشده اما گفته می‌شود صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD و بدنه فلزی از بارزترین آن‌هاست.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.