سامسونگ اولترابوک‌های جدید و فوق سبک سری Notebook 9 را معرفی کرد

در بازار داغ اولترابوک‌ها حالا نوبت سامسونگ رسیده تا محصولات جدید خود را به CES 2016 بیاورد. دقایقی پیش سامسونگ دو اولترابوک جدید 13 و 15 اینچی را رونمایی کرد که علاوه بر سبک و باریک‌بودن قدرتمند بوده و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار هستند.

0

پس از LG Gram ، HP Spectre X360 و HP Elitebook حالا نوبت به دو اولترابوک جذاب دیگر رسیده است. مدل 13.3 اینچی اولترابوک سامسونگ تنها 840 گرم و مدل 15 اینچی تنها 1.29 کیلوگرم وزن داشته و شاید تا آن‌ها را در دست نگیرید متوجه وزن پایین‌شان نشوید. با وجود باریک‌بودن، سامسونگ از پردازنده‌های جدید Core i7 نسل ششم اینتل به همراه 8 گیگابایت رم استفاده کرده است.

Samsung-Notebook-9-c

نسخه 15 اینچی به 256 گیگابایت و نسخه 13.3 اینچی هم به 128 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD مجهز شده‌اند. از آن‌جا که سامسونگ ترجیح داده از پردازنده Core M استفاده نکند این اولترابوک‌ها کماکان به فن احتیاج خواهند داشت اما احتمالاً گرمای چندانی هم تولید نخواهند کرد. هر دو اولترابوک از صفحه‌نمایش‌های Full HD 108p استفاده می‌کنند که مناسب به نظر می‌رسد اما همان‌طور که می‌دانید رقبا به وضوح‌های بالاتر QHD و 4K روی آورده‌اند و همچنین مقایسه این اولترابوک‌ها با تبلت جدید TabPro S سامسونگ تفاوت کیفیت را افشا می‌کند.

Samsung-Notebook-9-a

می‌توان گفت سامسونگ در طراحی و انتخاب اجزای سری نوت‌بوک 9 عاقلانه رفتار کرده است. خبری از صفحه‌لمسی و هزینه اضافه برای امکانات کم مصرف نیست و مدل 15 اینچی همچنین به درگاه USB C و شارژ سریع نیز مجهز شده است. زاویه باز شدن لولا نیز در هر دو مدل تا 180 درجه است و کلیدها نیز اندازه و عمق بسیار خوبی دارند. کارشناسانی که این دو مدل را از نزدیک بررسی کرده‌اند ادعا می‌کنند هر دو از بهترین اولترابوک‌های بازار خواهند بود و تنها نگرانی موجود از بابت قیمت و عمر باتری خواهد بود که برای مشخص شدن آن‌ها باید بیشتر صبر کنیم.

Samsung-Notebook-9-d

امیدواریم در آینده مانند گوشی‌های هوشمند سامسونگ شاهد عرضه نوت‌بوک‌های این شرکت نیز در بازار کشورمان باشیم؛ همان‌طور که می‌دانید پیدا کردن یک نوت‌بوک خوب سامسونگی در بازار کشورمان کار بسیار دشواری‌ست!

Samsung-Notebook-9-b

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.