ایسوس در CES 2016 نمایشگرهای جدید خود با صفحه نمایش خمیده 4K را معرفی کرد

به نظر می‌رسد ایسوس نیز به نمایندگی از شرکت‌های تایوانی با دستی پر به نمایشگاه CES 2016 پای نهاده، زیرا این شرکت پس اولین مانیتور عریض جهان که درگاه یو‌اس‌بی_سی تجهیز گردیده، ساعاتی پیش نیز از دو نمایشگر جدید تحت سری MX پرده برداشت.

MX27UQ یک نمایشگر ۲۷ اینچی با وضوح تصویر 4K است که در مقایسه با نمایشگرهای Full HD با همین ابعاد تجربه تصویری بهتری را برای کاربران به همراه دارد. این نمایشگر به همراه یک بلندگوی 3 وات با فناوری‌های ICEpower شرکت B&O ارائه شده است تا کیفیت صوتی قابل‌توجهی را در اختیار کاربران قرار دهد.

پنل به کار رفته در این نمایشگر از نوع AH-IPS با نرخ کنتراست 100 درصد است و با پشتیبانی از رنگ‌های sRGB تصاویر کاملاً طبیعی را ایجاد می‌کند. علاوه بر این، MX27UQ گواهینامه TÜV کسب کرده و این بدان معناست که تصویر آبی به مراتب کمتری را  که باعث خستگی چشم می‌شود تولید می‌کند. به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد شما قادر خواهید بود بدون نیاز به سیم یا کابل، از طریق بلوتوث فایل‌های صوتی خود را توسط بلندگوهای این نمایشگر اجرا نماید.

در سوی دیگر نیز PG348Q یک نمایشگر UWQHD iPS خمیده است که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل نمایش دهد. این نمایشگر 32 اینچی به گونه‌ای طراحی شده است که برای عکاسان، فیلم‌سازان، گرافیست‌های حرفه‌ای مناسب باشد و کیفیت تصویر مورد نیاز آن‌ها را به خوبی فراهم سازد. هرچند این نمایشگر، یک مدل بازی محور با قابلیت پشتیبانی از فناوری نمایشی NVIDIA®G-SYNC نیست، با این حال دارای یک بلندگوی 8 وات و پایه‌ای مجهز به فناوری ICEpower و استاندارد Qi است که به صورت وایرلس می‌تواند دستگاه‌های پشتیبانی کننده از این فناوری را شارژ کند.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.