اوپو به زودی سری جدید F گوشی‌های هوشمند خود را با تمرکز بر دوربین معرفی می‌کند

در هنگام انتخاب یک گوشی هوشمند، فاکتورهای زیادی برای انتخاب در نظر گرفته می‎شوند که یکی از این قابلیت‎ها، قدرت دوربین گوشی است. بنابراین اگر یک گوشی دارای مشخصات سخت افزاری قدرتمند و صفحه نمایش بزرگی باشد ولی دوربین آن افتضاح باشد به چه دردی می‎خورد؟ البته اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که عکس برداری برای شما در اولویت نیست، داستان فرق می‎کند.

0

خبر خوب برای علاقه‎مندان به عکاسی با گوشی‎های هوشمند این است که به تازگی شرکت اوپو اعلام کرده است که برنامه‎ای برای عرضه‎ی یک سری جدید از گوشی‎های هوشمند میان رده دارند که قرار است بخشی از سری F باشند. بر طبق گفته‎های شرکت اوپو، گوشی‎های سری F قرار است بخشی از محصولات اصلی این شرکت در سال 2016 باشد که توجه زیادی به کیفیت دوربین و قابلیت‎های آن خواهد شد.

متاسفانه در حال حاضر خبری درباره‎ی مشخصات این سری جدید منتشر نشده است اما گفته شده که اولین گوشی این سری، OPPO F1 است که اواخر این ماه در بسیاری از بازارها عرضه خواهد شد. از این رو باید فعلاً منتظر ماند تا دید که اوپو چه مشخصاتی برای دوربین این سری در نظر گرفته است.

اسکای لی (Sky Li) مدیر عامل شرکت اوپو گفته است که:

ما برای معرفی سری F بسیار هیجان زده هستیم که برای طیف وسیع‎تری از کاربران در سرتاسر جهان امکان تجربه‎ی شگفت انگیز عکاسی با اوپو فراهم می‎شود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.