Canon دوربین‌های عکاسی جدید سری PowerShot و Vixia را معرفی کرد

کانن سال گذشته از مراسم CES استفاده کرد و دوربین‌های ارتقا یافته سری PowerShot و Vixia جدید خود را معرفی نمود، از قرار معلوم امسال نیز در CES 2016 فرصت را مغتنم شمرده و مدل جدیدی از این دوربین‌های پرطرفدار را رونمایی کرد.

0

اولین مدل از این دوربین‌‌های معرفی شده جدید کانن را SX540 HS تشکیل می‌دهد، این دوربین سنسوری ۲۴.۳ مگاپیکسلی دارد و از بزرگ‌نمایی اپتیکال ۵۰ ایکس برخوردار است، پردازنده Digic 6 نیز در این محصول به چشم می‌خورد. دوربین مدل SX530 HS این شرکت نیز قادر است با کیفیت فول‌اچ‌دی و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند، لازم به ذکر است که مدل قبلی این دوربین با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کرد.

Canon ELPH 360 HS

در کنار مدل‌های ذکر شده، کانن دوربین مدل ELPH 360HS خود را نیز معرفی کرد، این دوربین سنسوری از نوعی CMOS با ۲۲ مگاپیکسل دارد و از پردازنده Digic 4 پلاس خوردار است، از لحاظ بزرگ‌نمایی اپتیکال نیز قادر است تا ۱۲ ایکس بزرگ‌نمایی داشته باشد.

کانون همچنین از دوربین فیلم‌برداری Vixia HF G40 جدید خود نیز رونمایی کرد،‌این محصول بیشتر برای فیلم‌سازان آماتور طراحی شده است. لنز بزرگ‌نمایی اپتیکال واید اچ‌دی ۲۰ اینچ به همراه سنسور اچ‌دی CMOS PRO، نظیر آنچه پیش از این در مدل‌های XA30 و XA35 شاهد بودیم نیز در این محصول جدید به چشم می‌خورد. لازم به ذکر است که دوربین HF G40 به صفحه‌نمایش ۳.۵ اینچی با کیفیت OLED از نوع لمسی مجهز است و به راحتی از عهده فیلم‌برداری با کیفیت فول‌اچ‌دی با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه بر می‌آید، در کنار تمامی این موارد، دو درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز به چشم می‌خورد. کانن وعده داده تا دوربین HF G40 جدید خود را بهمن ماه امسال با قیمت هزار و سیصد دلار روانه بازار کند. از طرف دیگر دوربین مدل SX540 HS قیمتی برابر با ۴۰۰ دلار دارد و تا آخر سال جاری به بازار عرضه می‌شود، در این بین دوربین ELPH 360 HS نیز بهمن ماه امسال با قیمت ۲۱۰ دلار راهی بازار می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.