اچ‌تی‌سی از Vive Pre دومین نسل سیستم واقعیت مجازی خود رونمایی کرد

همان‌طور که وعده داده شده بود اچ‌تی‌سی نسل دوم سیستم واقعیت مجازی خود را با نام Vive Pre در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد. این هدست حالا از طراحی جدیدتر و یک دوربین رو به جلو استفاده می‌کند.

0

Vive Pre کماکان با همکاری استیم ساخته شده و به اعتقاد اچ‌تی‌سی یک قدم بلند روبه‌جلو برای فناوی واقعیت مجازی به شمار می‌رود. هدست جدید حالا سبک‌تر و جمع و جورتر شده و می‌توانید بند و فوم‌ها داخلی آن را برای راحتی بیشتر و سازگاری با سر افراد تعویض کنید. وضوح تصویر نیز حالا به لطف فناوری نمایش جدید بهبود یافته و حرکت‌ها نیز روان‌تر شده است.

HTC-Vive-Pre-camera

این هدست حالا به دوربین جلو مجهز شده که بخشی از سیستم جدید Chaperone محسوب می‌شود. به این ترتیب Vive می‌تواند اشیای دنیای واعقی را نیز ببیند و آن‌ها را در دنیای مجازی قرار داده و از برخورد شما با اجسام در هنگام استفاده از این هدست جلوگیری کند.

HTC-Vive-Pre-controller

کنترلر Vive Pre نیز بازطراحی شده وحالا ارگونومی بهتری داشته و لبه‌های آن خمیده و نرم و تریگرها دو مرحله‌ای شده‌اند. قابلیت فیدبک لرزشی نیز به این کنترلر اضافه شده و به ادعای اچ‌تی‌سی با یک‌بار شارژ از طریق درگاه microUSB می‌توانید تا 4 ساعت از آن استفاده کنید.

درحالی‌که Vive به تاریخ عرضه در اواخر 205 نرسید اچ‌تی‌سی قول داده که محصول جدید در فروردین ماه به بازار عرضه خواهد شد. این شرکت 15 شریک جدید را نیز برای Vive Pre انتخاب کرده و قرار است عناوینی مانند “شوالیه تاریکی” و “ماتریکس” نیز برای این هدست رونمایی شوند. اچ‌تی‌سی قرار است 7000 دستگاه از این هدست را در ابتدا در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد که تا ابتدای بهار اپلیکیشن‌های بیشتری برای آن ساخته شود.

AndroidCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.