دستبند سلامتی UA Band محصول مشترک اچ‌تی‌سی و Under Armour معرفی شد

دستبند سلامتی HTC Grip را به خاطر دارید؟ همان دستبندی که اچ‌تی‌سی اسفندماه سال گذشته در نمایشگاه MWC 2015 از آن رونمایی کرد اما هیچ‌گاه به بازار عرضه نشد؟ ظاهراً حالا این شرکت تایوانی تصمیم گرفته دستبند جدیدی را به نام UA Band با همکاری شرکت Under Armour جایگزین Grip کند.

0

UA-Band-2

عرضه دستبند HTC Grip که سال گذشته با همکاری همین شرکت Under Armour معرفی شده بود چندین بار به تأخیر افتاد و حالا این دو شرکت تصمیم گرفته‌اند محصولی جدید را جایگزین آن کنند. UA Band در نگاه اول شباهت زیادی به Nike+ FuelBand دارد. با طراحی خمیده، پلاستیک نرم و یک دکمه فیزیکی می‌توان روی راحتی استفاده این دستبند هوشمند سلامتی حساب باز کرد و از آن‌جایی که شرکت Under Armour در سال اخیر شرکت‌های نرم‌افزاری زیادی در زمینه سلامت مانند MyFitnessPal، Endomondo، MapMyRun و UA Record را خریداری کرده و توسعه داده است می‌توان از لحاظ نرم‌افزاری نیز به این شرکت اعتماد کرد. Under Armour حالا 157 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد و حالا از اچ‌تی‌سی برای ساخت دستبند کمک گرفته است.

UA-Band

برخلاف HTC Grip دستبند UA Band از GPS داخلی بهره‌مند نیست اما به‌جای آن حسگرهای ضربان قلب را در اختیار کاربر می‌گذارد و می‌توانید یک حسگر ضربان قلب پزشکی را نیز به آن متصل کنید. این دستبند می‌تواند علاوه بر فعالیت‌ها و ورزش‌هایی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، وزنه‌برداری و پیاده‌روی خواب شما را نیز تحت نظر بگیرد و می‌توانید با اپلیکیشن UA Record به قابلیت‌های آن بیفزایید که تمامی اطلاعات دستبند را در خود دارد. UA Band در صورتی که بیش از 60 دقیقه غیرفعال باشید به شما هشدار می‌دهد و باتری آن می‌تواند بین 5 تا 7 روز دوام بیاورد.

UA-Scale

اگر تصمیم بگیرید که بسته کامل سلامتی 400 دلاری Healthbox را خریداری کنید ترازوی مخصوص آن را نیز دریافت می‌کنید که می‌توانید با آن وزن خود را نیز مرتباً در UA Record ثبت کنید و همچنین یک حسگر مخصوص ضربان قلب دقیق‌تر نیز در اختیار خواهید داشت. اما دستبند همچنین به صورت جداگانه و با قیمت 180 دلار عرضه خواهد شد که زمان عرضه آن هنوز توسط اچ‌تی‌سی یا Under Armour مشخص نشده است.

UA-Heartrate

  Wearable  TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.