درز تصاویر تبلت Galaxy TabPRO S مجهز به ویندوز 10 موبایل پیش از رونمایی رسمی

به نظر می‌رسد سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین شریک تجاری گوگل نیز به پتانسیل بالای ویندوز 10 پی برده است و در همین راستا در نظر دارد تبلت جدید ویندوزی خود را با نام Galaxy TabPRO S در روند برگزاری نمایشگاه CES 2015 به نمایش گذارد. در همین رابطه پیش از رونمایی رسمی ساعاتی پیش تصاویری رندر شده از این محصول به بیرون درز کر است.

0

بر این اساس، تبلت Galaxy TabPRO S از نمایشگری 12 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 یا 3840 در 2400 پیکسل بهر می‌برد و در سینه میزبان تراشه 13 نانومتری Core M اینتل به همراه 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 می‌باشد. در نگاه اول شاید مشخصات این دستگاه برای پلتفرم محدودی همچون اندروید مناسب به نظر رسد، با این حال در دنیای ویندوزی با وجود تبلت هایی همچون یوگا 3 و یا سرفیس 4 شانس زیادی نخواهد داشت.

galaxy-tabPRO-s-windows-10

با توجه به تصاویری که منتشر شده، تبلت Samsung Galaxy Tab PRO S در رنگ‌های سفید و مشکلی با فریم نقره‌ای تولید می‌شود و از نظر زیبایی هم می‌توان گفت که با سلیقه‌ی خوبی طراحی شده است. بهره‌مندی از قلم استایلوس S pen و کیبورد مغناطیسی از دیگر مشخصات قابل پیش‌بینی این محصول به شمار می‌آید.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.