رونمایی از نسخه جدید لپ‌تاپ Spectre X360 اچ‌پی با صفحه نمایش 15 اینچی 4K

به نظر می‌رسد CES 2016 را بایستی میعادگاه لپ‌تاپ‌های نسل بعدی ویندوزی نامید، زیرا پس از رونمایی لنوو از طیف وسیعی HC این‌گونه محصولات، این بار نوبت اچ‌پی است که قدرت طراحی و خلاقیت را با نسخه به‌روز شده  Spectre X360 به رخ همگان بکشد.

0

بر این اساس نسخه جدید لپ‌تاپ‌ هیبریدی Spectre X360 که تنها 15.9 میلی‌متر ضخامت و 1.8 کیلوگرم وزن دارد، از نمایشگری 15 اینچی با رزولوشن 4K بهره می‌برد که قادر است تصاویری با رزولوشن 3,820 در 2,160 پیکسل را نمایش دهد. علاوه بر این باتری تعبیه شده در آن می‌تواند انرژی دستگاه را تا 9.5 ساعت تأمین نماید. البته نسخه دیگر از این محصول نیز با نمایشگر فول اچ‌دی تولید گردیده که باتری آن عمر شارژ 13 ساعته را به همراه دارد.

علاوه بر این مدل 13 اینچی سال گذشته این محصول نیز به تراشه نسل ششمی اسکای‌لیک از سری Core و پنل با بهره‌گیری از فناوری OLED مجهز و قابل سفارش می‌باشد؛ به گفته شرکت سازنده این قابلیت وسعت رنگ 103 درصدی را با وضوح دید بیشتر و صدالبته کاهش وزن 50 گرمی را به همراه خواهد داشت.

HP+Pavilion+x2+12_detached+mode

از دیگر مشخصات نسخه به‌روز شده لپ‌تاپ Spectre X360 اچ‌پی می‌توان به 16 گیگابایت حافظه رم، کیبورد مغناطیسی آلومینیومی، یک ترابایت حافظه SSD و بلندگوهایی مجهز به فناوری Bang & Olufsen اشاره کرد. به گفته شرکت سازنده این محصول از ماه آینده با قیمت 1,149 راهی بازار خواهد شد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.