رونمایی لنوو از لپ‌تاپ Yoga 900S ؛ باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ سری یوگا در CES 2016

بدون شک لنوو را می‌توان فعال‌ترین شرکت حاضر در نمایشگاه CES2016 نامیده. این شرکت چینی روز گذشته در کنار طیف وسیعی از پی‌سی، لپ‌تاپ و تبلت‌های ویندوزی خود، از یک لپ‌تاپ هیبریدی جدید نیز که لقب باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان را هم به دوش می‌کشد تحت سری یوگا رونمایی کرد.

0

بدون شک مستحضر هستید که سری یوگا لنوو به لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر این شرکت خطاب می‌شود که حتی به دلیل برخورداری از امکانات خاص و صد البته ضخامت بدنه کم آن‌ها را شاید بتوان در دسته الترابوک‌ها نیز قرار داد.

lenovo-yoga-900s-013

لپ‌تاپ Yoga 900S همان‌طور که گفته شد با ضخامت بدنه (همراه با کیبورد) 1.27 میلی‌متر و وزنی معادل 900 گرم  سبک‌ترین لپ‌تاپ سری یوگا تولید شده تا به امروز محسوب می‌شود زیرا تا پیش از این یوگا 3 پرو با وزن 1.3 کیلوگرم این لقب را یدک می‌کشید. در هر حال قلب این پرچم‌دار لنوو را که از نمایشگری 12.5 اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌برد را قرار است تراشه نسل ششمی اسکای‌لیک سری Core i7 به تپش درآورد.

lenovo-yoga-900s-006

بدنه و کیبورد این محصول از فیبر کربن ساخته شده و توسط یک لولا، ظریف‌تر از نمونه به کار رفته در سرفیس بوک به نمایشگر لمسی آن که با انواع قلم استایلوس سازگاری دارد و می‌تواند 360 درجه مانور دهد متصل می‌شود. از دیگر مشخصات لپ‌تاپ Yoga 900S می‌توان 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4، یک گیگابایت کارت گرافیک اینتل و یک باتری با عمر شارژ 10 ساعته اشاره کرد. به گفته لنوو، باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ سری یوگا از اسفندماه با قیمت 1099 دلاری راهی بازار خواهد شد.

cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.