رونمایی Phase One از یک دوربین قطع متوسط با سنسور 100 مگاپیکسلی

Phase one غول جدید خود را معرفی کردید؛ این بار سنسور 100 مگاپیکسلی!

1

Phase one یکی از معدود برندهای دروبین عکاسی است که علی رغم ورود به عرصه دیجیتال همچنان اقدام به تولید دوربین‌های قطع متوسط می‌کند. مدل جدید این کمپانی با نام XF 100MP چندی پیش رونمایی شد.

XF-100MP-01همانطور که پیش‌تر گفتیم و از نام مدل جدید Phase one پیداست، مجهز به سنسور 100 مگاپیکسلی است. سنسور این دوربین Cmos بوده و شرکت ادعا کرده‌است که این اولین بار است که سنسور یک دوربین قطع متوسط با فناوری Cmos ساخته می‌شود. از دیگر مشخصات این دوربین می‌وان به دامنه حساسیت (ISO) بین 50 تا 12800 اشاره کرد. همچنین شرکت ادعا می‌کند که داینامیک رنج ارائه شده از سوی XF 100MP بیش از 15 پله (Stop) است.

XF 100MPXF-100MP-02 تصاویر خود را به صورت 16 بیت ثبت می‌کند که این نرخ بیت دامنه بسیار گسترده‌ای از رنگ را در اختیار عکاس قرار می‌دهد. سنسور 16 بیت در این قطع نیز اولین محسوب می‌شود. امکانات دیگری از جمله سرعت شاتر 60 دقیقه‌ای از جمله ویژگی‌های خاص XF 100MP است که امکان ثبت عکس‌هایی با نوردهی بسیار طلانی و با اطمینان از عملکرد دوربین را فراهم می‌کند.

XF-100MP-03با تمام این تفاسیر XF 100MP و دیگر دوربین‌های Phase one کارکردهای ویژه‌ای داشته و بیشتر مصارف استودیویی دارد و در عکاسی تبلیغاتی استفاده می‌شود. قیمت نجومی این دوربین‌ها، باعث می‌شود از دسترس بیشتر عکاسان دور شده و تبدیل به کالایی لوکس و کاملاٌ تخصصی شود.

phaseone

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    شرعت شاتر 60 دقیقه؟؟؟