محبوب‌ترین تصاویر اینستاگرام خود در سال 2015 را در این وبسایت ببینید

اگر از کاربران پروپاقرص اینستاگرام باشید و هر روز تصاویر خودتان را در این شبکه اجتماعی به اشتراک می‌گذارید مطمئنا بدتان نمی‌آید که بدون چک کردن صدها تصویری که در یک‌سال گذشته به اشتراک گذاشته‌اید به لیست محبوب‌ترین تصاویر خود دست پیدا کنید! با فارنت همراه باشید تا راه‌حل این کار را به شما معرفی کنیم!

2

وب‌سایت 2015bestnine، وب‌سایت جدیدیست که همانطور که از نام آن متوجه شده‌اید 9 تصویر محبوب اکانت اینستاگرام شما را بر اساس تعداد لایک در کنار هم قرار داده و به شکل یک تصویر به شما معرفی می‌کند تا اگر نیاز دیدید بتوانید آن را دوباره در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

9bestninehead

طرز کار این وبسایت بسیار ساده است و کافیست تا تنها آی‌دی اینستاگرام خود و یا هر شخص دیگری را در کادر مورد نظر وارد کنید و منتظر بمانید. تنها نکته منفی این وبسایت انبوه تبلیغات پنهان و فریبنده آن است که در دکمه‌های دانلود و .. پنهان شده‌اند. بنابراین کافیست تا پس از وارد کردن اکانت مورد نظر فقط منتظر بمانید تا نتیجه کار در قالب یک تصویر در برابر شما ظاهر شود تا آن را ذخیره کنید و در صورت لزوم در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

farnet-bestnine2015-instagram

در تصویر بالا می‌توانید محبوبترین تصاویر اکانت اینستاگرام فارنت را ببینید که با استفاده از همین سرویس ایجاد شده است.

نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که اکانت مورد نظر شما حتما باید پابلیک بوده و شخصی نباشد تا بتوانید از این سرویس استفاده کنید و ضمنا اگر برای اولین بار چنین درخواستی را برای اکانت خود یا هر اکانت دیگر در این وبسایت مطرح کنید به دلیل تعداد بالای درخواست‌ها مطمئنا کمی طول خواهد کشید و ممکن است برای دیدن تصویر خود تا چند دقیقه منتظر بمانید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. بهنام می‌گوید

    اگر اکانت پرایوت باشد، این کار صورت نمی گیرد، راه حل چیست ؟ (به جز خارج کردن اکانت از حالت خصوصی)

    1. علی ارغوان می‌گوید

      باید از اپلیکیشن هایی مثل Likemeter استفاده کنید