ببینید: تصاویر رابط کاربری گلکسی اس 6 و اس 6 اج پس از آپدیت به اندروید 6 مارشملو

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ نیز همچون دیگر تولیدکننده بزرگ گوشی‌های اندرویدی، مشغول پیاده‌سازی رابط کاربردی اختصاصی بر روی اندروید 6 مارشملو برای عرضه آن در قالب یک بسته به‌روزرسانی برای گوشی‌های  بالا رده خود هست. در همین رابطه امروز تصاویری از رابط کاربری گلکسی اس 6 و اس 6 اج پس از آپدیت به اندروید 6 مارشملو توسط یکی از منابع نزدیک به این شرکت کره‌ای منتشر گردید.

1

در هفته‌ای که گذشت، سامسونگ به صورت محدود نسخه پیش‌نمایش آپدیت اندروید 6 مارشملو را برای برخی از دارندگان گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج منتشر کرد؛ در همین رابطه می‌توان پیش‌بینی کرد که در آینده‌ی نزدیک شاهد انتشار نسخه نهایی به‌روزرسانی مذکور از سوی این شرکت کره‌ای باشیم.

در همین رابطه امروز تصاویری از  رابط کاربری گلکسی اس 6 و اس 6 اج پس از آپدیت به اندروید 6 مارشملو توسط وب‌سایت سام‌موبایل که به عنوان یکی از نزدیک‌ترین منابع نزدیک به سامسونگ شناخته می‌شود منتشر گردیده که در ادامه می‌توانید شاهد آن‌ها باشید.

همان‌طور که مشاهده می‌شود در نسخه جدید رابط کاربری پیاده شده سامسونگ بر روی اندروید 6 مارشملو تغییرات اساسی زیادی صورت گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان به تغییر رنگ پس زمین اکشن سنتر از فیروزه‌ای به آبی کم‌رنگ اشاره کرد. در سوی دیگر به نظر می‌رسد منو power به صورت کلی باز طراحی شده و برخی از آیکون‌های سیستمی نیز تغییر یافته‌اند.

همچنین یک ویژگی بسیار مفید که کاربران گلکسی اس 6 مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند قابلیت‌های جدید در دوربین است که ظاهراً سرانجام از راه خواهند رسید. تنظیم سرعت شاتر، تعادل سفیدی، دمای تصویر و کاهش ISO امکاناتی هستند که گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس با وجود سخت‌افزار یکسان دارند اما برخلاف انتظارات آپدیت اندروید 5.1.1 این امکانات را به گلکسی اس 6 نیاورد. ظاهراً به نظر می‌رسد در اندروید 6 امکان باز ماندن شاتر تا 10 ثانیه، کاهش ایزو تا 50 و تنظیم دمای عکس به صورت درجه کلوین به گلکسی اس 6 اضافه خواهد شد.

قابلیت شخصی‌سازی میانبرهای صفحه قفل، مدیریت بیشتر بر دسترسی برنامه‌ها، google now On tap و حالت ذخیره‌سازی انرژی به لطف حالت Doze اندروید 6 از دیگر قابلیت‌هایی است که انتظار می‌رود در قالب به‌روزرسانی جدید برای پرچم‌داران 2015 سامسونگ به زودی از راه رسد.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Tia می‌گوید

    بسیار عالی ممنون از بروز بودنتون