برترین اپلیکیشن‌های اندرویدی سال 2015 به انتخاب گوگل/ دانلود کنید

گوگل چندی پیش و طبق سنوات همه‌ساله لیستی از برترین اپلیکیشن‌های اندرویدی عرضه شده طی سال جاری که روزهای واپسین آن را در حال سپری کردن هستیم در گوگل پلی منتشر کرد. برای آشنایی بیشتر با این برنامه‌ها در این مطلب معرفی کوتاهی از آنها را در کنار لینک دانلود آنها فراهم کرده‌ایم. برخی از این برنامه‌ها غیر رایگان هستند که با توجه به محدودیت موجود برای تهیه این برنامه‌ها، با همکاری اندروید مارکت پارس‌هاب امکان دانلود مستقیم آنها فراهم شده است.

5

اپلیکیشن Backgrounds HD

40335

همان‌طور که از نام این اپلیکیشن می‌توان حدس زد، کاربران با بهره‌گیری از آن می‌توانند به بیش از 80 میلیون پس‌زمینه زیبا با رزولوشن HD در دسته‌بندی‌ها مختلف برای گجت اندرویدی خود دسترسی داشته باشند. از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به جستجو تصاویر پس‌زمینه بر اساس طبقه‌بندی، محبوب، ویژگی‌های موردعلاقه، اشتراک‌گذاری آسان تصاویر برگزیده در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و توییتر و امکان ویرایش هر تصویر اشاره کرد.

big-download-button

 

اپلیکیشن Candy Camera for Selfie

Candy Camera for Selfie یک اپلیکیشن عالی در زمینه ویرایش تصویر و افکت گذاری از استودیوی JP Brothers, Inc برای دستگاه های اندرویدی است. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بوده به اسانی از میان +100 افکت مختلف به دلخواه یک مورد را انتخاب و برروی عکس هایتان اعمال کنید، با انواع ابزارهای ویرایش تصویر، عکس های گالری خود را ویرایش نمایید و در نهایت در صورت تمایل ان ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.این برنامه به صورت خاص برای عکاسی سلفی طراحی گردیده و آخرین نسخه آن برای اجرا بر روی اندروید 6 مارشملو بهینه شده است.

big-download-button

اپلیکیشن Colorfy

اگرچه از نام برنامه هم شاید بتوان حدس زد، با این حال جالب است که بدانید Colorfy نقش یک دفتر رنگ‌آمیزی دیجیتال برای کودکان را می‌تواند ایفا کند. با نصب این برنامه می‌توانید به آسانی الگوهای مختلف را رنگ‌آمیزی را نقاشی کنید و به اشتراک بگذارید. از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن اندرویدی Colorfy می‌توان به کنترل آسان، نقاشی کردن با انگشت و زوم کردن، آزمایش با پالت‌های زیبا و ایجاد رنگ‌های ترکیبی اشاره کرد.

big-download-button

اپلیکیشن djay 2

djay 2 نام اپلیکیشنی حرفه ای در زمینه میکس و ترکیب آهنگ های بارگزاری شده از سرویس Spotify با صداهای ذخیره شده در حافظه گجت های اندرویدی می باشد.این برنامه از دو نوع میکس خودکار و میکس دستی پشتیبانی می کند که در میکس دستی همانند کار با دستگاه های واقعی دی جی می توانید انواع افکت های صوتی جذاب را بر روی آهنگ های خود اعمال کنید و از شنیدن آنها لذتی دو چندان ببرید.در اختیار قرار دادن انواع ابزارهای حرفه ای دیجی،پشتیبانی از تمام فرمت های عمده صوتی در کنار MIDI و همگام سازی بسیار سریع آهنگ ها از دیگر قابلیت های این برنامه به شمار می آید.

big-download-button

اپلیکیشن Dubsmash

این روزها شاید در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام مشاهده کرده‌اید که افراد ویدیوهایی می‌سازند که یک صدای معروف روی ویدیو آن‌ها میکس شده است. داب اسمش (Dubsmash) نام اپلیکیشنی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند تصویر خود را بر روی صدای دیگری میکس کنند. برای نمونه می‌توانید دیالوگی را از یک فیلم سینمایی یا بخشی از یک ترانه را انتخاب کنید و به اصلاح با آن لب بزنید. این کار را با صدای شخصیت‌های معروف و غیر معروف هم می‌توان انجام داد. برخی از این صداها قبلاً توسط دیگر کاربران آپلود شده و شما می‌توانید از این صداها استفاده کنید ولی اگر خواستید از صدای کسی استفاده کنید که در آرشیو موجود نیست می‌توانید خودتان فایل صوتی را آپلود کنید.

big-download-button

اپلیکیشن Microsoft Word

مایکروسافت در سالی که گذشت سرانجام مجموعه آفیس را برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS منتشر کرد. یکی از اپلیکیشن‌های این مجموعه Word است که بدون شک به عنوان پرطرفدارترین برنامه ویرایش و کار با اسناد اداری بر روی تمامی پلتفرم‌ها شناخته می‌شود. هنگامی که شما اسناد را ویرایش یا ایجاد می‌کنید، می‌توانید از چگونگی نمایش آن‌ها در سراسر کامپیوتر، مک، تبلت و گوشی موبایل مطمئن شوید. Word دارای ظاهر Office و احساس همراه با یک تجربه لمسی بصری است.رابط کاربری این نسخه همچون مجموعه عرضه شده برای تبلت های اندرویدی به طور کلی باز طراحی شده و کاربر قادر خواهد بود از کلیدهای سیستمی نیز استفاده نماید. این در حالیست که امکان ذخیره‌سازی فایل‌های ویرایش شده بر روی وان‌درایو و دراپ باکس هم تعبیه شده است.

big-download-button

اپلیکیشن Retrica

Retrica نام اپلیکیشن پرقدرت و جدید دیگری در زمینه عکاسی و ویرایش تصاویر گرفته شده است که به صورت زنده می‌تواند فیلترهای مدنظر را بر روی تصویر شما نمایان کند. در Retrica افکت‌های متنوعی تعبیه شده تا به تصاویر خود ظاهر بهتری ببخشید. این افکت‌ها با زدن دکمه شافل به‌صورت تصادفی بر روی تصویر شما اعمال می‌شود، اما اگر بخواهید، می‌توانید با زدن دکمه کناری آن فهرست کامل افکت‌ها را به صورت دسته‌بندی‌شده مشاهده کنید.

big-download-button

اپلیکیشن SwiftKey

SwiftKey، به عنوان یکی از  بهترین کیبوردهای عرضه شده برای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS شناخته می‌شود.این کیبورد بر اساس عادات نوشتاری شما عملیات متفاوتی را انجام می‌دهد و با توجه به نحوه‌ تایپ کردن شما لغات را قبل از نوشتن به شما پیشنهاد می‌کند. در نسخه جدید کیبورد SwiftKey، پشتیبانی از 12 زبان جدید از جمله آسامی، بنگالی، گوجراتی، کانادایی، زبان مالایالام، ماراتی، اوریا، پنجابی، تامیلی، تلوگو، نپالی و زبان سیلانی به آن افزوده شده است.کیبورد SwiftKey هم‌اکنون بیش از ۸۰۰ زبان دنیا از جمله فارسی را پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید از طریق لینک زیر آخرین نسخه‌ی آن را دریافت و نصب نمایید.

big-download-button

اپلیکیشن TouchPal 2016

TouchPal نام کیبورد دیگری برای گجت‌های اندرویدی است که اصلی‌ترین قابلیت آن وارد کردن سریع و آسان بیش از 1000 صورتک، emoji در تمامی اپلیکیشن‌های پیام‌رسان می‌باشد. امکان تغییر رنگ کیبورد، قرار دادن تصویر پس‌زمینه برای آن، پیش‌بینی متنی، پشتیبانی بیش از 85 زبان و کلیپ بورد برای کپی و چسباندن چندگانه سریع از دیگر قابلیت‌های این برنامه به شمار می‌آید.

big-download-button

اپلیکیشن Truecaller 2016

Truecaller نام اپلیکیشنی است که شما را در شناسایی شماره های غریبه یاری می رساند.این برنامه با بیش از 40 میلیون کاربر اسم مخاطبین ناشناسی را که باشما تماس گرفته اند از طریق database خود نمایش میدهد.از دیگر امکانات این نرم‌افزار، فیلتر کردن تماس‌های ورودی و خروجی است اما بدون شک کاربرد اصلی آن در داخل ایران غیرقابل استفاده می‌باشد.

big-download-button

 

پیشنهاد ویژه: بهترین بازی‌های اندرویدی سال 2015 به انتخاب گوگل/ دانلود کنید

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. نرگس می‌گوید

    عالی بود فارنت

  2. رضا می‌گوید

    شما را دعوت می کنم به کپی رایت :/

  3. علی می‌گوید

    آقا چرا زودتر نگفتید!

  4. مهیار می‌گوید

    من پارس هاب رو دارم. تعارف که نداریم فقط باهاش روزنامه می خونم دنبال یه جا می گشتم لیست رو پیدا کنم راحت دانلود کنم که خب خدا رو شکر جور شد

  5. سولماز می‌گوید

    پارس هاب
    فک نمی کردم هنوز وجود داشته باشه. چقدر تغییر کرده.خیلی عالی بود امیدوارم بازی ها رو هم بذارید چون یکی دو تا بازی غیر رایگان داره لیست گوگل . صواب داره :)