قیمت گلکسی A9 سامسونگ مشخص شد

اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ به صورت رسمی هفته گذشته از پرچم‌دار جدید سری A با نام گلکسی A9 رونمایی کرد. در همین رابطه اکنون به لطف منابع چینی وابسته به این شرکت، اطلاعاتی در رابطه با قیمت گلکسی A9 به بیرون درز کرده است.

2

روز گذشته یکی از منابع چینی نزدیک به سامسونگ اسکرین شاتی را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد که بر اساس آن می‌توان پیش‌بینی کرد که گلکسی A9 در کشورهای آسیایی با برچسب 495 دلاری عرضه گردد؛ البته لازم به ذکر است که شرکت سازنده تاکنون واکنشی به این اخبار نشان نداده است.

این گوشی هوشمند از نمایشگر 6 اینچی فول اچ‌دی، پردازنده 8 هسته‌ای تازه تغییر نام یافته اسنپ‌دراگون 652 کوالکام (4 هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex A72 و چهار هسته 1.2 گیگاهرتزی A53) به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 510، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا 128 گیگابایت به وسیله درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی (برخلاف پرچم‌دار اصلی سامسونگ) بهره می‌برد.

بخش دوربین این گوشی هوشمند از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشادگی دریاچه دیافراگم f/1.9 و لرزش‌گیر OIS به‌عنوان دوربین اصلی به همراه فلش LED و سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های گلکسی A9  می‌توان به حسگر اثرانگشت، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و بهره پیش‌فرض از اندروید 5.1 اشاره کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهرداد می‌گوید

    به نظر من همین لرزشگیر اپتیکال که داره خیلی خوبه ولی در کل باید دید در عمل چجوریه

  2. Ehsan می‌گوید

    باطریش خوب به نظر میرسه