اچ‌پی احتمالا در CES 2016 از یک پرچمدار مبتنی بر ویندوز 10 موبایل با نام HP Falcon رونمایی خواهد کرد

روزبه‌روز شواهد بیشتری مبنی بر اینکه HP در حال کار بر یک گوشی ویندوز 10 که به زودی از آن رونمایی خواهد شد، دریافت می‌شود. حتی این دستگاه در شبکه تبلیغاتی AdDuplex که از آن برای تبلیغات بین برنامه‌های مختلف استور ویندوز استفاده می‌شود هم دیده شده است.

0

حالا که نشریه خبری آلمانی DrWindows هم وجود این دستگاه را از منابع خود تأیید کرده است، گزارش می‌کند که اگر HP تصمیم به انجام این پروژه بگیرد، احتمالاً این دستگاه در کنگره جهانی موبایل در CES 2016 معرفی خواهد شد.

بنچمارک‌های پخش شده از این دستگاه نشان می‌دهد که از پردازنده جدید Snapdragon 820 از کوالکام و پردازنده گرافیکی Adreno 530 استفاده می‌کند. قرار است صفحه‌نمایش 58 اینچی 2560 در 1440 داشته باشد. دیگر خصوصیات آن 2 گیگابایت رم، دوربین پشت 20 مگاپیکسل و دوربین جلوی 12 مگاپیکسل و احتمالاً فضای داخلی 64 گیگابایتی هستند.

با دستگاهی ارزان‌تر، به همراه قابلیت‌هایی که از پرچم‌دار خود مایکروسافت یعنی Lumia 950 XL هم بهتر است، آیا به خرید آن علاقه‌مند شده‌اید؟

wmpoweruser

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.