آموزش: چگونه نمایش رقم میزان درصد شارژ باتری آیفون را فعال یا غیرفعال کنیم؟

اطلاع دقیق از میزان شارژ در آیفون و آی‌پاد در بسیاری از مواقع حیاتی به نظر می‌رسد؛ اما اگر فکر می‌کنید میزان درصد شارژ باتری آنقدرها هم برای شما مهم نیست و می‌خواهید آنرا غیر فعال کنید یا اینکه این گزینه در حالت غیر فعال قرار دارد و قصد دارید آنرا فعال کنید با فارنت باشید تا سری به بخش تنظیمات آیفون بزنیم.

0

هما‌ن‌گونه که اشاره شد، میزان درصد شارژ باتری برای بعضی کاربرها مهم به نظر می‌رسد از طرف دیگر کاربرهایی هم هستند که ترجیح می‌دهند نمایش شارژ باتری به صورت عدد و رقم و درصد در آیفون یا آی‌پد آنها غیر فعال باشد، اینجاست که این آموزش آسان و ساده برای دارندگان محصولات موبایلِ اپل کارآمد به نظر می‌رسد.

tapping_settings

خاموش کردن نمایش میزان شارژ باتری به صورت درصد در آیفون‌ و آی‌پد از آنچه فکرش را بکنید آسان‌تر است، برای اینکار کافی است تا به قسمت Settings وارد شوید و گزینه باتری را در قسمت چپ انتخاب کنید.tapping_battery
در اینجا قسمت تنظیمات باتری در سمت راست مشاهده می‌شود. اکنون کافی است بر روی گزینه Battery Percentage، ضربه بزنید تا نمایش میزان درصد شارژ باتری غیر فعال شود. ‌

tapping_battery_percentage
در این حالت نماد Battery Percentage به صورت کاملاً‌ سفید نمایش داده می‌شود تا مشخص شود که به طور کلی غیر فعال شده است، اگر هم تمایل داشتید میزان نمایش درصد شارژ باتری را در صفحه‌اصلی مشاهده نمایید به راحتی می‌توانید این گزینه را فعال کنید.

battery_percentage_off

برای اینکار کافی است تا به مسیر بالا مجدد مراجعه کرده و گزینه Battery Percentage را فعال کنید.

howtogeek.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.