آپدیت اندروید 6 قابلیت‌های لبه‌های کناری گلکسی اس 6 اج را بهبود می‌بخشد

سامسونگ امسال طرحی نو در انداخت و صفحه‌نمایشی را که در کناره‌ها خمیده می‌شود در گلکسی اس 6 اِج به خدمت گرفت، این صفحه‌نمایش زیباییِ پرچمدار سامسونگ را دوچندان کرد؛ اما در کنار زیبایی امکانات زیادی به این محصول اضافه نشد.

2

در کمال تعجب شاهد بودیم که گلکسی نوت اِج نیز با صفحه‌نمایشی خمیده به بازار عرضه شد که باز هم این صفحه‌ خمیده امکانات زیادی را برای کاربر به ارمغان نیاورد؛ از قرار معلوم سامسونگ با آپدیت اندروید 6 مارشملو، گلکسی اس 6 اج را تحویل گرفته و قابلیت‌های بیشتری برای لبه‌های کناری صفحه‌نمایش خمیده این محصول زیبا تعبیه کرده است.

اخیراً ویدئویی از آپدیت نسخه آزمایشی 6.0.1 اندروید مارشملو برای گوشی گلکسی اس 6 اج منتشر  شده که ویژگی‌های بیشتری نسبت به آنچه این گوشی پرچمدار تاکنون به آنها مجهز بوده است را در لبه‌های صفحه نمایش گوشی شاهد هستیم.

Samsung-Galaxy-S6-edge-Review-008

در بین این امکانات جدید می‌توان به پنلی برای قسمت My Places اشاره کرد،‌ در این قسمت، اپلیکیشن‌هایی که بیشتر مورد استفاده قرار گرفته بودند نمایش داده می‌شود، همچنین پنلی برای ایجاد میانبر به اپلیکیشن‌های مورد لزوم در نظر گرفته شده است، ابزارهایی نیز برای تشخیص موقعیت و قطب‌نما به همراه کاشی‌هایی برای اپلیکیشن‌های S Planner، هواشناسی، توئیتر، اپلیکیشن اقتصادی یاهو و ورزش نیز در قسمت منحنی صفحه‌نمایش گلکسی اس 6 اج با آپدیت جدید اندروید تعبیه شده است.

با این حساب می‌توان گفت، آپدیت جدید، رنگ و رویی تازه به قسمت منحنی صفحه‌نمایش پرچمدار سامسونگ می‌بخشد و اگر به همین روال خود ادامه دهد و توجه بیشتری به استفاده از صفحه‌منحنی این گوشی شود می‌توان در آینده شاهد اضافه‌ شدن موارد خلاقانه‌تری در آپدیت‌های بعدی باشیم.

sammobile.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمدحسین می‌گوید

    ببخشید من اندرویدم رو کردم 6.0.1 ولی گوشیم خیلی داغ میکنه
    بیزحمت راهنماییم‌کنید

  2. Tianosur می‌گوید

    واقعا ممنون از بروز بودنتون هیچ سایتی به خوبی شما ندیدم شما بهترین هستید