این تصویر نشان می‌دهد که به زودی شاهد عرضه گلکسی اس 6 مینی خواهیم بود

در حالی که انتظار می‌رود طی روند برگزاری نمایشگاه CES 2016 در هفته‌های پیش رو از پرچم‌دار جدید سامسونگ با نام گلکسی اس 7 رونمایی شود، امروز تصاویری منتسب به گلکسی اس 6 مینی در یک فروشگاه اینترنتی منتشر گردید که به شبهات حقیقی بودن این محصول دامن میزند.

0

امروزه اندازه طبیعی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار موجود در بازار مطابق با سلیقه همه افراد نیست و به نظر می‌رسد شرکت‌های سازنده نیز به طور کامل به این موضوع واقف هستند از این رو مدت‌هاست که با عرضه نسخه مینی از پرچم‌داران جدید خود سعی در برآورده کردن نیاز‌های متفاوت کاربران دارند. سامسونگ نیز یکی از شرکت‌هایی است که همواره چند ماه پس از عرضه پرچم‌داران گلکسی، نمونه کوچک آن‌ها را نیز روانه بازار کرده، اما معمولاً این گوشی‌ها، علاوه بر کاهش ابعاد، با کاهش قدرت سخت‌افزاری نیز روبه‌رو می‌شوند.

در همین رابطه از تقریباً ابتدای سال جاری شایعاتی پیرامون عرضه گوشی هوشمند گلکسی اس 6 مینی به گوش می‌رسد و اکنون نیز یک خرده فروشی آنلاین اماراتی به صورت رسمی این محصول را برای پیش فروض قرار داده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از وب‌سایت این منبع، نسخه مینی گوشی هوشمند گلکسی اس 6 دارای نمایشگری 4.6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی از نوع AMOLED است و قلب آن را قرار است تراشه شش هسته‌ای (احتمالاً اسنپ‌دراگون 808) در کنار دو گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 16 گیگابایتی، دوربین اصلی 15 مگا پیکسلی، دوربین سلفی مجهز به لنز 5 مگا پیکسلی، سنسور اثر انگشت با قابلیت استفاده در سیستم احراز هویت PayPal و اندروید 5.1.1 اشاره کرد. همان‌طور که گفته شد این محصول اکنون قابل سفارش نبوده با این حال کاربران می‌توانند ایمیل خود را برای آگاهی از زمان فروش آن ثبت نمایند.

gsmarena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.