شروع قدرتمند گوشی هوشمند ال‌جی V10 با فروش 450 هزار دستگاه در آمریکا

ال‌جی عزم خود را جزم کرد تا طرحی نو در اندازد و گوشی هوشمند V10 این شرکت به عنوان محصولی نوآور و پرطرفدار مطرح شود، از قرار معلوم این زحمات به بار نشسته و V10 در همین ابتدای ورود خود به بازار توانسته نظر خریداران را جلب کند و در 45 روز اول عرضه ۴۵۰ هزار دستگاه در آمریکای شمالی فروش داشته باشد.

0

ال‌جی این روزها حسابی به V10 خود می‌بالد چرا که گفته می‌شود محبوبیت این گوشی باعث شده تا سایر گوشی‌های ال‌جی نیز طرفدار بیشتری پیدا کند، از قرار معلوم طیف بیشتر این طرفداران را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

بر اساس گزارشی که ال‌جی منتشر کرده، سی و هفت درصد از خریداران V10 در رده سنی ۲۵ تا ۳۴ سال هستند. فرایند تولید و به اشتراک‌گذاری ویدئو در V10 بسیار راحت‌ انجام می‌شود و ال‌جی بر این باور است که این امر به یکی از دلایل محبوبیت این گوشی در میان جوانان کمک کرده است. از طرف دیگر ال‌جی مدعی است V10 در میان کارمندان نیز توانسته طرفداران زیادی پیدا کند.

این گوشی تراز اول از صفحه‌نمایشی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد و ابعاد آن ۵.۷ اینچ است. نکته‌ای که باعث شده این گوشی به نوعی با سایر رقبای بازار تفاوت داشته باشد، صفحه‌نمایش ۲.۱ اینچی جانبی این محصول است، این صفحه‌نمایش دوم همیشه روشن است و اطلاعاتی نظیر شرایط آب و هوایی، میزان مصرف باتری و زمان را وقتی که صفحه‌نمایش اصلی گوشی خاموش است در معرض دید کاربر قرار می‌دهد.

ال‌جی برای V10 از لحاظ سخت‌افزاری نیز چیزی کم نگذاشته و این محصول به ۴ گیگابایت رم و پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۸ در کنار دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با لنز دوگانه مجهز است. با این حساب باید دید V10 خواهد توانست روند فروش خود را حفظ کند یا اینکه سایر رقبا عرصه را به این محصول خوش‌ساخت تنگ خواهند کرد.

androidcentral.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.