ال‌جی گوشی هوشمند LG V10 را در ایران معرفی کرد

شرکت ال‌جی بعدازظهر امروز در مراسمی در هتل اسپیناس سعادت‌آباد از جدیدترین پرچمدار خود در بازار تلفن همراه، گوشی هوشمند LG V10 رونمایی کرد.

11

گوشی هوشمند V10 اولین گوشی هوشمند سری V ال‌جی است که این شرکت آن را با برخی قابلیت‌های اختصاصی مانند نمایشگر دوم، دو دوربین جلو و حالت دستی یا Manual برای فیلمبرداری دارد که مصرف و تولید محتوای چندرسانه‌ای را تا جایی که امکان دارد راحت می‌کند.

V10 از باتری قابل تعویض 3 هزار میلی‌امپرساعتی و درگاه کارت حافظه برخوردار است و ال‌جی اعلام کرده که V10 قرار است اولین گوشی هوشمندی باشد که خط مشی‌های فنی SanDisk (تولیدکننده کارت حافظه) را رعایت کند تا تجربه عکاسی و فیلمبرداری استثنایی در یک تلفن همراه هوشمند را ارائه دهد.

LG-V10-Event-in-Iran-02

در ابتدای این مراسم Kangman Lee مدیر محصول ال‌جی الکترونیکس در ایران ضمن خوشامدگویی به حاضران با اشاره به رشد مداوم سهم بازار موبایل ال‌جی در ایارن ادعا کرد این شرکت هم‌اکنون در میان سه شرکت برتر بازار ایران از نظر سهم فروش قرار گرفته است.

LG-V10-Event-in-Iran-03

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این شرکت به افزودن نوآوری‌های خلاقانه به موبایل‌های خود متعهد است به توضبح کوتاهی در خصوص قابلیت‌های ویژه گوشی هوشمند Lg V10‌ پرداخت و از جمله این قابلیت‌ها به مقاومت خاص این گوشی هوشمند در برابر ضربه، صفحه نمایش دوم، دوربین سلفی دوگانه آن اشاره کرد.

LG-V10-Event-in-Iran-05

در ادامه نوبت به یاشار پورسیستانی سرپرست بخش GTM‌موبایل ال‌جی در ایران رسید تا به معرفی بیشتر این گوشی هوشمند بپردازد. وی نیز در توضیحات خود قابلیت‌های اصلی این گوشی هوشمند را در چهار موضوع مقاومت بدنه، صفحه نمایش دوم، دوربین سلفی دوگانه و تنظیمات دستی دوربین در حالت فیلمبرداری و همچنین امکانات ویرایش فیلم در این گوشی هوشمند دانست.

LG-V10-Event-in-Iran-08

وی در خصوص مقاومت بدنه این گوشی هوشمند خاطرنشان ساخت که ال‌جی از دو لایه محافظه صفحه نمایش گوریلاگلس 4 بر روی صفحه نمایش این گوشی هوشمند برای افزایش مقاومت آن در برابر شکستن استفاده کرده و قاب مقاوم Resilient Dura Guard از استیل ضدزنگ SAE با درجه ۳۱۶L و قاب Dura Skin بسیار محکم نمایشگر را ایمن کرده و آن را در برابر ضربه‌ها و سقوط‌های ناگهانی محافظت می‌کند که نهایتا به کسب استاندارد مقاومت نظامی موسوم به کد 810 در آن شده است.

LG-V10-Event-in-Iran-09

یاشار پورسیستانی همچنین به عملکرد صفحه نمایش دوم این گوشی هوشمند اشاره‌ای داشت که ال‌جی مدعی است تاثیری در مصرف باتری این محصول نخواهد داشت. وی تاکید کرد که صفحه نمایش دوم این گوشی هوشمند در دو حالت روشن و خاموش صفحه نمایش اصلی می‌تواند کاربردهای جداگانه‌ای داشته باشد که می‌توان به استفاده از آن برای نمایش ساعت، تاریخ و اعلان‌های مختلف و همچنین کنترل قابلیت‌های مختلف در هنگام خاموش بودن صفحه نمایش و همچنین میانبر برنامه‌های منتخب، آلارم‌های منتخب، مخاطبین منتخب، نمایش برنامه‌های مورد استفاده اخیر و همچنین پخش‌کننده موسیقی در هنگام روشن بودن صفحه نمایش اشاره کرد.

LG-V10-Event-in-Iran-06

وی همچنین به استفاده از دو دوربین به عنوان دوربین سلفی اشاره ئاشت که دو دوربین جلو با دو لنز مستقل می‌توانند سلفی‌های 80 درجه یا تصاویر واید 120 درجه بدون اعوجاج بگیرند و از قابلیت‌های دوربین این گوشی هوشمند در هنگام فیلمبرداری خبر داد که از جمله این قابلیت‌ها از تنظیم سرعت شاتر، نرخ فریم، ISO، بالانس سفید و فوکوس، تنظیم صدا و تمرکز ضبط صدا بر روی سوژه خاص در هنگام فیلمبرداری، لرزشگیر دیجیتال و اپتیکال (بجز هنگام فیلمبرداری 4K)‌ می‌توان نام برد. این گوشی هوشمند همچنین به یک ویرایشگر حرفه‌ای فیلم مجهز شده است که می‌توانید با استفاده از آن فیلم‌های خود را به صورت حرفه‌ای ادیت کنید، به آنها موزیک اضافه کنید، بر روی آنها عنوان بگذارید و در صورت لزوم سرعت آن را کاهش و یا افزایش دهید.

LG-V10-Event-in-Iran-07

گوشی هوشمند V10 ال‌جی با استفاده از مبدل دیجیتال به آنالوگ های‌فای 32 بیتی با فناوری ESS که برای اولین بار در یک دستگاه موبایل استفاده شده است موسیقی را با بالاترین کیفیت پخش می‌کند. این مهم با نمونه‌برداری بالاتر از نرخ استاندارد فایل صوتی تا 32 بیت با فرمت Hi-Fi صورت می‌پذیرد. ایرفون Quad Beat 3 با مشارکت AKG Acoustics، تولیدکننده اروپایی هدفون، میکروفون و سیستم‌های صوتی پیشرفته برای حرفه‌ای‌ها، ساخته شده است. با جدیدترین نسخه هدفون‌های Quad Beat ال‌جی، کاربران V10 از صدای باس غنی‌تر و صدای زیر شفاف‌تری لذت خواهند برد.

LG-V10-Event-in-Iran-04

در بخش پایانی این مراسم، بخش پرسش و پاسخ با حضور مدیران شرکت ال‌جی برگزار شد که بر اساس اعلام مدیران این شرکت، گوشی هوشمند V10 ال‌جی از شنبه هفته آینده با قیمتی در حدود 2 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد که با توجه به قیمت جهانی این گوشی هوشمند و نرخ ارز کنونی در بازار ایران قیمتی رقابتی محسوب می‌شود.

بررسی کوتاه این گوشی هوشمند در فارنت را می‌توانید اینجا بخوانید

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

11 نظر برای این مطلب
  1. حسین می‌گوید

    عاغا این بهترین گوشیه ختما میخرمش

  2. سينا می‌گوید

    ال جی هیچوقت نمیتونه گوشی درست بسازه از من به شما نصیحت

  3. Soooli می‌گوید

    آخه مگه قراره با گوشی کشتی بگیریم.
    اصلا گوشی زنونه‌ای نیست.
    فقط واسه مردا گوشی می‌ سازید؟!!

  4. مهرنوش می‌گوید

    (omg) این همه چیز باحال تو یه موبایل محاله.??????????
    مگه میشه مگه داریم.??????هروقت اومد تو دیجی کالا میخرمش
    پیشاپیش مبارکم باشه??

  5. سولماز می‌گوید

    192 گرم خیلی سنگینه. چه خبره آخه

  6. مهیار می‌گوید

    ال جی راه کسب درآمد بیشتر رو پیدا کرده: کار کردن رو قابلیت ها
    محکم بودنش زیاد مهم نیست وگرنه میرفتن کاترپیلار می خریدن جای این

  7. علی می‌گوید

    طراحی قاب پشتیش خیلی بی ریختش کرده ولی فریم فلزی دورش خیلی خوبه و دو لایه گوریلا گلس روش تاچش رو ضعیف نکرده؟

  8. GoogKing می‌گوید

    من همچنان دارم تو این مشخصات دنبال یه چیز بهتر نسبت به نوت می گردم که هنوز چیزی پیدا نکردم

    1. مهرنوش می‌گوید

      این همه چیز.چشاتو باز کن میبینی.

  9. رضا می‌گوید

    مگه مغزم خله برای این دو میلیون بدم!

  10. مرتضی می‌گوید

    ایول حداقل قیمت خوبی میاد بازار امیدوار میشم شب عید بتونم بخرمش ایول ال جی