درز تصاویر کیس گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 پلاس سامسونگ

چند هفته پیش Evan Blass افشا کننده مشهور توییتری اعلام کرد که گلکسی اس 7 در چهار نسخه مختلف به بازار عرضه خواهد شد؛ گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، گلکسی 7 پلاس و گلکسی اس 7 اج پلاس. همه این گوشی‌ها احتمالاً در مراسم Samsung Unpacked دوم اسفندماه معرفی خواهند شد. به تازگی تصاویری منتسب به قاب‌های نسخه گلکسی اس 7 و اس 7 پلاس درز کرده که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

1

همان‌طور که پیش از این در شایعات شنیده بودیم گلکسی اس 7 از نظر طراحی تغییراتی بسیار جزئی نسبت به گلکسی اس 6 خواهد داشت. در این تصاویر هم ظاهراً به جز دکمه هوم که حالا گوشه‌دارتر شده تغییر دیگری نسبت به پرچم‌داران فعلی سامسونگ مشخص نیست. دوربین سلفی ظاهراً به گوشه منتقل شده و خوشبختانه فرستنده مادون قرمز نیز به سر جای خود بازگشته است. اگر به خاطر داشته باشید این ویژگی در گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس حذف شده بود. همچنین انتظار داریم درگاه اصلی دستگاه به USB Type-C ارتقا پیدا کند و البته احتمالاً تغییرات جزئی دیگری را نیز در محصول نهایی شاهد خواهیم بود.

گلکسی اس 7 قرار است با پردازنده اکسینوس 8890 و اسنپ‌دراگون 820، دوربین 12 یا 20 مگاپیکسلی و با صفحه‌نمایش‌های 5.2 و 6 اینچی عرضه شود. همچنین برخی شایعات خبر از استفاده آلیاژ منیزیم به‌جای آلومینیم در این گوشی‌ها داده‌اند.

phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. sina می‌گوید

    به نظرم نسبت به اس6 نمیتونه انقلاب کنه