درز تصویری منتسب به جی 5 ال‌جی از وجود دوربین دوگانه در آن خبر دارد

کمتر از یک ماه به زمان برپایی نمایشگاه CES 2016 که بدون شک شاهد رونمایی گجت‌ها و گوشی‌های هوشمند بسیاری در آن‌ها هستیم فرصت باقی مانده است. در همین رابطه به تازگی یکی از منابع نزدیک ال‌جی علاوه بر اینکه تصریح کرده پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی ال‌جی جی 5 طی روند برگزاری این نمایشگاه رونمایی خواهد شد، اطلاعاتی نیز در رابطه با سخت‌افزار آن برملا کرده است.

علاوه بر این چندی پیش تصویری از قاب پشتی جی 5 ال‌جی در شبکه Reddit دست به دست چرخید که در صورت صحت آن شاهد به کار گیری بدنه‌ای تمام فلزی در پرچم‌دار بعدی این شرکت هستیم؛ این در حالی است که جی 4 در دو نسخه با بدنه‌ای چرمی و پلاستیکی راهی بازار گردید.

همین منبع، تصویر منتسب دیگری به جی 5 ال‌جی راه هم منتشر کرده که علی‌رغم وجود ابهامات زیاد در رابطه با حقیقی بودن آن، گواه از به کار گیری دوربین دوگانه در پرچم‌دار بعدی این شرکت کره‌ای دارد؛ علاوه بر این شاهد استمرار به کار گیری دکمه‌های تنظیم ولوم در قاب پشتی این محصول و احتمالاً تعبیه سنسور اثر انگشت در دکمه دایره‌ای شرکت میان آن‌ها هستیم.

lg-g5-leak

در هر حال انتظار می‌رود جی 5 ال‌جی از نمایشگری 5.3 اینچی با رزولوشن QHD بهره ببرد و قلب آن را تراشه اسنپ‌دراگون 820 به همراه 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از درگاه یو‌اس‌بی_سی، سنسور تشخیص ضربان قلب، کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی دوگانه 8 و 16 مگا پیکسلی مجهز به فوکوس لیزری و سنسور طیف رنگ، دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.