آپدیت اندروید 6 مارشملو اچ‌تی‌سی وان M9 از امروز آغاز می‌شود

همان‌گونه که در جریان هستید کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های اندرویدی بدون وقفه در حال پیاده‌سازی رابط کاربری اختصاصی بر روی اندروید 6 مارشملو و در پس آن عرضه برای گوشی‌های بالا رده خود هستند.

5

اگر به خاطر داشته باشید اوایل ماه جاری بود که آپدیت اندروید 6 مارشملو برای پرچم‌دار سال گذشته اچ‌تی‌سی یعنی وان M8 عرضه گردید. در همان زمان این شرکت تایوانی از انتشار قریب‌الوقوع بسته به‌روزرسانی مشابهی برای اچ‌تی‌سی وان M9 سخن به میان آورد.

در همین رابطه به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی به وعده خود عمل کرده زیرا دارندگان گوشی‌های وان M9 ساکن ایالات‌متحده از صبح امروز پیغام امکان دریافت آپدیت اندروید 6 را دریافت کرده‌اند. این موضوع توسط حساب توییتری نایب‌رئیس مدیریت محصولات اچ‌تی‌سی در ایالات‌متحده Mo Versi، نیز تائید شده است.

اگر شما نیز دارنده یکی از گوشی‌های وان M9 این شرکت با رام امریکا هستید با این حال اکنون قادر به دریافت آپدیت مذکور نشده‌اید، بهتر کمی صبر نمایید زیرا بر اساس اعلام شرکت اچ‌تی‌سی، روند دریافت آپدیت برای برخی از کاربران طی 24 ساعت آینده فعال خواهد شد. لازم به ذکر است که هنوز اطلاعاتی در رابطه با موعد انتشار این به‌روزرسانی برای سایر مناطق منتشر نگردیده با این حال Mo Versi به طور جداگانه تصریح کرده که آپدیت اندروید 6.0.1 از فردا برای گوشی وان A9 نیز قابل دریافت خواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. حامد می‌گوید

    سلام من گوشی htc m9 plus ایا همین لینک که گذاشتین برای m9 به گوشی من هم میخوره یا نه لطفا جواب منو بدید ممنون میشم…

  2. هادی می‌گوید

    اپدیت جدید گوشی اچ تی سی m9 کی میاد من گوشیمو اپدیت کردم الان هیچگونه برنامه ای رو اجرا نمیکنه قبلا که اپدیت نبود میوورد لطفا بهم بگید

  3. Amir.khan می‌گوید

    سلام من امروز m9 ام رو از طریق دانلود ابدیت کردم به اندروید 6 سرعت گوشی بهتر شده و مشکل گرم شدن هم تا حدود زیادی کاهش پیدا کرده و مصرف باطری هم بهتر شده
    پیشنهاد میکنم شما هم دانلود کنین

  4. Shahab می‌گوید

    مال من htc m9 سفارش اروپا هستش هنوز هیچ آپدیتی براش نیومده اطلاع دارید کی منتشر میشه؟

    1. quietly brilliant می‌گوید

      برای منم نیومده هنوز.